شناسهٔ خبر: 54383005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین خبر داد؛

حضور 130 شرکت کننده در نمایشگاه مشاغل خانگی قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی با حضور بیش از 130 مشارکت کننده از تاریخ 16 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی را در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی دارد و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر بسیار مناسبی را جهت معرفی و تعاملات فعالان این حوزه فراهم می‌کند .

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین ادامه داد: نمایشگاه مشاغل خانگی، در راستای حمایت از کالای ایرانی و با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی‌های فعالان مرتبط در این امر در دستور کار این شرکت قرار گرفت و نمایشگاه فوق از تاریخ 16 لغایت 20 خرداد ماه با همکاری جهاد دانشگاهی قزوین برگزار خواهد شد

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان تولیدات و محصولات خود را در حوزه‌های صنایع دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، کیف و کفش، گیاهان دارویی و سایر موارد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول خاطر نشان کرد :برگزاری ورک شاپ و کارگاه‌های آموزشی رایگان در ایام برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

وی اعلام کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا  ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

نظر شما