شناسهٔ خبر: 54375840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی جام تورلیخانوف قزاقستان؛ فرنگی‌کاران فردا به مصاف حریفان می‌روند

تهران _ ایرنا_ مراسم قرعه‌کشتی ۷ وزن نخست، رقابت‌های کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان برگزار شد و ۹ نماینده کشورمان فردا به مصاف حریفان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی جام بولات تورلیخانوف به عنوان دومین دوره مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۲ روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود. تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در این پیکارها حضور خواهند داشت.

مراسم قرعه‌کشی ۷ وزن نخست، رقابت‌های کشتی فرنگی عصر امروز چهارشنبه در شهر آلماتی برگزار شد.

نتایج قرعه‌کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عزیزاف از تاجیکستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه در دور بعد با برنده کشتی‌گیران هند و قزاقستان روبرو می‌شود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۱ کشتی‌گیر حضور دارند، علیرضا نجاتی پس از استراحت در نخست در دور دوم به مصاف بهرام‌اف از ازبکستان می‌رود. در این وزن پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده کشتی‌گیران قرقیزستان و تاجیکستان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده قرقیزستان و قزاقستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ کشتی‌گیر حضور دارند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف عزیز بیک‌اف از قرقیزستان می‌رود. در این وزن علی شریفی دیگر نماینده کشورمان در دور اول به مصاف آیتبک‌اف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با بردی مراتف از ازبکستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست، با دادوف از قزاقستان روبرو می‌شود و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده رستم آسوکولوف از ازبکستان و سیف‌الله‌اف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۹ کشتی‌گیر حضور دارند، علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کاجایی از گرجستان می‌رود. امین میرزازاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ساتیش از هند می‌رود. یوسفی و میرزازاده در صورت پیروزی مقابل حریفان در نیمه نهایی و برای صعود به فینال باید با همدیگر مبارزه کنند.

رقابت‌های ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم هم روز جمعه برگزار می‌شود.

ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور
۶۷ کیلوگرم: میثم دلخانی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی
۷۷ کیلوگرم: محمدرضا مختاری
۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام
۸۷ کیلوگرم: رامین طاهری و علی شریفی
۹۷ کیلوگرم: مهدی فلاح
۱۳۰ کیلوگرم: علی‌اکبر یوسفی و امین میرزازاده

نظر شما