شناسهٔ خبر: 54371590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام معارفه شد

مجید کیان

در مراسمی با قدردانی از زحمات بیش از ۵ ساله‌ی «نورالله دلخواه»، «زاهدین چشمه‌خاور» به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام معارفه شد.

صاحب‌خبر -

«محمد تیموری» ، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مراسم اظهار کرد: در ایام اربعین بخش حمل و نقل مسافر که حدود ۱۴ هزار اتوبوس است در راستای خدمات رسانی به زائران عتبات بسیج می شوند و همکاران ما در استان ایلام خادم حسین(ع) بوده و در ایام اربعین شاید بیشترین نمود این راهپیمایی بزرگ را در  پایانه مهران می‌بینیم.

وی گفت: به دلیل نزدیکی مرز مهران به کشور عراق و با توجه به پیش‌بینی حضور چند برابری زائران حسینی نسبت به سال ۹۷ در ایلام، بیشترین سهم اعتبارات اربعین امسال به این استان اختصاص یافت که روز گذشته بخشی از این اعتبارات ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای‌ با هدف کلی تردد ایمن و روان همواره تلاش دارد تا ضمن تلاش شبانه‌روزی راهداران در امر خدمات‌رسان عملکرد حوزه‌های مختلف خود را تحلیل و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر گام بردارد.

تیموری تصریح کرد: در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش جاده جابجایی و مسافر کالا بر عهده ما است و به دلیل وجود تحریم‌های ظالمانه که در بخش ریلی و هوایی اعمال شده است، در کشور ۹٠ درصد جابجایی کالا و مسافر از طریق جاده ها انجام می شود.

وی تصریح کرد:  ۶۱٠ هزار نفر راننده حرفه‌ای دارای کارت هوشمند، بیش از ۷۰۰۰ شرکت حمل و نقل داخلی کالا و مسافر، ۴۵٠ هزار ناوگانی که مالکیت آنها با بخش خصوصی است  کار حمل و نقل را انجام می‌دهند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه  در بخش حمل و نقل کالا سالانه بیش از ۵٠٠ میلیون کالا جابجا می‌شود، گفت: در بخش راهداری ۲۱ هزار نفر پرسنل  با ۱۴ هزار ماشین‌آلات سبک و سنگین در طول ۲۲۱ هزار کیلومتر راه مشغول فعالیت هستند.

انتهای پام

نظر شما