شناسهٔ خبر: 54346939 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نهضت امام راحل(ره) از ابتدا پرفروغ بوده است

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بنیانگذار انقلابی اسلامی نهضتی بنا کرد که از ابتدا پرفروغ و بدون رکود بوده و با زنده کردن امید در دل مردم، جوانان را به خودباوری و غایت اعتماد به نفس رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عسگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام ارتحال امام(ره) و همدردی با مردم آبادان اظهار کرد: خدا را شاکریم که در مقطعی زندگی می‌کنیم که سلاله حضرت زهرا(س) عطر ولایتشان جامعه ما را فراگرفته و دغدغه همه مسوولین و خدمتگزاران اجرای فرامین الهی و خیر رساندن به مردم است.

وی افزود: امام عظیم الشأن (ره) در شرایط وظایف دینی خودشان انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کردند که فضای تاریک و سراسر ظلم  ایادی شیطان بر این سرزمین حکومت می‌کردند و اجازه تابیدن خورشید آزادی را نمی‌دادند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: حاکمان مستبد، زورگو و ظالم با تزویر و ریا حقیقت دین را به انزوا کشیده بودند و با اشکال مختلف به اسم گسترش آزادی و پیشرفت، شیطان‌پرستی، شهوت‌پرستی و پیروی از هوای نفس را رواج می‌دادند.

عسگری ادامه داد: در این شرایط امام راحل که اخلاص و پایبندی به اصول دین از بارزترین خصلت‌های ایشان بود، بنیانگذار انقلابی اسلامی نهضتی بنا کرد که از ابتدا پرفروغ و بدون رکود بوده و با زنده کردن امید در دل مردم، جوانان را به خودباوری و غایت اعتماد به نفس رسانده است.

وی اضافه کرد: استراتژی حضرت امام(ره) باعث شد، دشمن از حالت تهاجمی خارج و به حالت تدافعی روی بیاورد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ایمان راسخ و اخلاص به خداوند نصرت و یاری خدا و هدایت و پشتیبانی اهل بیت(ع) را برای جامعه به ارمغان آوردند و امروز همه بحران‌ها را با همین ویژگی و با توکل بر خدا پشت سر گذاشتیم و جامعه به سمت پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

عسگری با اشاره به سالگرد امام خمینی(ره) گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) هستیم که بخشی از آن اعزام زائرین به حرم مطهر است که پیش‌بینی شده ۵ هزار و ۵۰۰ زائر در شب چهاردهم از سراسر استان برای بیعت مجدد با ایشان در مراسم حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار نفر به دلیل شرایط حساس کرونا اعزام شده بودند افزود: این ویروس منحوس همچنان در جامعه هست و به همین دلیل زدن دو دز واکسن کرونا برای زائرین الزامی است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۴۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در سراسر استان پیش‌بینی شده، همچنین ۷ کمیته مختلف نیز برنامه‌های اعزام را هدایت می‌کنند.

عسگری یادآور شد: ویژه‌برنامه ارتحال حضرت امام(ره) نیز در شهرستان خمین در زادگاه ایشان با سخنرانی نماینده ولی‌‌فقیه در استان و حضور مسوولان استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما