شناسهٔ خبر: 54342469 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کی‌شمس: مهمترین رکن برگزاری مجمع بررسی مسائل مالی است

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مهم‌ترین رکن برگزاری مجامع همین مورد مسائل مالی است. آقای یحیوی اگر صورت حساب‌های مالی تایید نشود آن مجمع قانونی خواهد بود یا خیر؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ جهانگیر کی شمس در خصوص لزوم بررسی صورت‌های مالی در مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  اساس هر مجمع تعیین مسائل و صورت حساب‌های مالی هر شرکت است. اگر تا دهم شهریورماه این حساب مالی تایید نشود چه؟ مهم‌ترین رکن برگزاری مجامع همین مورد مسائل مالی است. آقای یحیوی اگر صورت حساب‌های مالی تایید نشود آن مجمع قانونی خواهد بود یا خیر؟

کامرانی‌فر در پاسخ به سوال مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: هیات رییسه گذشته صورت حساب های مالی را امضا نکرده و به دلیل چند مورد صورت مالی مورد تایید قرار نگرفته است: ضمن احترام به شما (کی شمس) صورت حساب های مالی باید بررسی شود و مجمع فعلی در حالی می‌توانست آنها را تایید کند که در گذشته مورد تایید قرار گرفته بود. باید بررسی بیشتر انجام شود تا در مجمع بعدی مورد تایید قرار بگیرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: نمی‌خواهم وارد جزئیات فدراسیون فوتبال شوم. متاسفانه فدراسیون در بحث ثبت اینکه چه کسی در مجامع تاییدیه امضا دارد مربوط به گذشته است و این اتفاق نیفتاده است. در این یازده ماه مقداری از کارها جلو رفت و سپس متوقف شد. با احترامی که به اعضا قائل هستم از اعضای گذشته درخواست کردیم و شفاف‌تر بگویم که حقوقی فدراسیون فوتبال درخواست کرد که از طریق نامه‌های معتبر ارسال شود که این هم برای ما امکان پذیر نیست چون به دلیل تغییرات انجام نشد. در جلسه ای که با اقای اینفانتینو داشتم ایشان یک جمله‌ای گفت: «تنها کشوری که در عرض ۲ سال مدیر عوض کرده و هیچ یکی از آنها اصلا مورد تایید ما نیست. »

وی افزود: دغدغه همه ما مسائل مالی فدراسیون فوتبال است. از شما درخواست می‌کنم با توجه به شرایط مالی به ما فرصت بدهید تا در مجمع عمومی بعدی صورت های مالی را به مجمع ارائه کنیم. 

کی شمس در پاسخ به صحبت‌های کامرانی‌فر گفت: رکن اصلی مجامع تامین صورت های مالی و بودجه است و بقیه بندهای مهم هستند. مشخص کنید که مجمع عمومی چه زمانی است. 

در ادامه کامرانی فر در پاسخ به مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دهم شهریورماه. باید ببینیم که فیفادی بعدی چه زمانی است. ما دهم شهریورماه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای انتخاب ریاست محترم، نواب رئیس را خواهیم داشت. با توجه به اینکه مجمع باید توسط اعضای هیات رییسه تایید شود و سپس اعلام شود، ضمن احترام به همه امکان دارد چند جلسه هیات رییسه هم به رسمیت نرسد، درخواستم این است که مجمع بعدی را همین الان به تصویب برسانید چون امکان دارد جلسه هیات رییسه به رسمیت نرسد و آمادگی داریم که هشتم شهریورماه هم برگزار کنیم. اگر آماده هستید اینجا اعلام کنید. هشتم شهریورماه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال طبق روال اساسنامه برگزار خواهد شد.

در ادامه کامرانی فر پیشنهاد کرد سه نفر از افراد متخصص مجمع در حسابرسی صورت های مالی فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند که کی شمس اعلام کرد این کار غیرقانونی است و مورد موافقت قرار نگرفت.

نظر شما