شناسهٔ خبر: 54336663 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عبدالملک بدرالدین:

خطر صهیونیسم، تهدیدی برای تمامی مسلمانان است

عبدالملک بدرالدین، رهبر انصارالله یمن در سخنانی بر خطر صهیونیسم برای تمامی مسلمانان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

عبدالملک بدرالدبن الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به تجاوز‌های یهودیان و صهیونیست ها، آن را تحریک آمیز خواند و پیامی را خطاب به تمامی مسلمانان ایراد کرد.

وی گفت: خطر یهودی صهیونیست، خطر و تهدیدی برای تمامی مسلمانان است که مقدسات ملت را هدف قرار داده است. حملات و تجاوز‌ها [به مسجدالاقصی]کاملا گام‌های خطرناکی از لحاظ اهمیت و تحریک آمیز بودن برای امت مسلمان است که آن‌ها برای این امر آماده می‌شوند.

رهبر انصارالله همچنين تصريح كرد: با جدیت اعلام کردیم ما در چارچوب معادلاتی هستیم که سید حسن نصرالله اعلام کرده و ما در شمار افراد حاضر برای مبارزه در راه خدا هستیم. لابی یهودی، طرح‌هایی برای هدف قرار دادن جهان اسلام، حتی پیش از اشغال فلسطین داشته است.

عبدالملك بدرالدين در ادامه اعلام كرد: امارات و عربستان پرچم نفاق و دوروبی را حمل می‌کنند و در منطقه ذیل عنوان عادی سازی حرکت می‌کنند. تسلط کامل بر ثروت جهان اسلام و تقدیرات آنها، هدف آمریکا و اسرائیل است.

او گفت: دشمن اسرائیلی جرئت ورود به یک تجاوز مستقیم به یمن را ندارد و این مسأله را ماجراجویی خطرناک می‌بیند.

وی همچنین گفت: تلاش دشمنان و  جنايات جمعی كه آنها در حق ملت مرتكب شدند، نشان از واقعيت و تجاوزگري آنها دارد. ملت ما امروز در موضعي بزرگ است و دشمنان در وضعيت شکست به سر می برند و جهان این مسأله را می دانند

نظر شما