شناسهٔ خبر: 54335662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری متهمان فروش طلای تقلبی و سرقت در مشهد

زهرا انصاری

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری امام‌رضا(ع) برای دستگیری ۲ متهم بدل‌اندازی و سرقت به روش بیهوشی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: با اعلام گزارش مالک یک طلافروشی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فروش طلای تقلبی توسط زن و مردی جوان به مبلغ ۲۷ میلیون تومان به او بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری موضوع صادر شد.  

وی افزود: بررسی‌های اولیه تیم تجسس کلانتری ۱۲ امام‌ رضا(ع) مشهد حاکی از آن بود که زن و مردی با در دست داشتن یک برگ فاکتور خرید به طلافروشی مراجعه و مقادیری طلای تقلبی که روکش طلا داشته، به ارزش ۲۷ میلیون تومان به فروش رسانده‌اند.  

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با پیگیری علمی این پرونده متهم ۳۸ ساله را شناسایی و دستگیر کردند. تحقیقات برای روشن شدن چگونگی ماجرا، شناسایی و دستگیری همدست متهم ادامه دارد.

خوراندن نوشیدنی آلوده برای سرقت 

دهقان‌پور ادامه داد: مرد جوانی که برای مداوای پدر و مادرش به مشهد مراجعه کرده و در یک مرکز اقامتی سکونت داشت، در خیابان با مردی میانسال آشنا می‌شود. مرد میانسال در این مدت چند بار به محل اقامت مسافر جوان تردد داشته تا اینکه با خوراندن نوشیدنی مسموم نقشه خود را عملی کرده و بنابر ادعای مالباخته پنج قطعه اسکناس صد دلاری و یک عدد ادکلن را به سرقت می‌برد.  

وی تصریح کرد: تیم تجسس کلانتری ۱۲ امام‌ رضا(ع) در پیگیری این پرونده متهم ۵۰ ساله که اهل استان دیگری بوده و دارای سابقه کیفری است را کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر کردند.  

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی دهقان‌پور گفت: با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات از این متهم برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او با روش خوراندن نوشیدنی آلوده به مواد بیهوش‌کننده ادامه دارد.  

انتهای پیام

نظر شما