شناسهٔ خبر: 54324872 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستبند پلیس امنیت بر دستان ۲۷۸ نفر از اراذل و اوباش/ پایان «دوردور» ۱۲۵۳ خودرو

رئیس پلیس پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۲۷۸ نفر از اراذل و اوباش در طرح پلیس امنیت عمومی از توقیف ۱۲۵۳ دستگاه خودرو که اقدام به دوردور می کردند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با تلاش همکارانم در حوزه پلیس امنیت عمومی ۶۳ نفر از اراذل و اوباش و عاملان تخریب، شرارت ، نزاع و درگیری دستگیر شدند؛ همچنین ۲۲ نفر از اراذل و اوباش حامل سلاح غیرمجاز، ۲۲ نفر از اراذل و اوباش که در امر توزیع مشروبات الکلی نقش داشتند و همچنین ۴۷ نفر از اوباشی که در توزیع مواد مخدر و همچنین در شبکه های قمار و فساد دست داشتند دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام اینکه ۱۲۳ نفر از مزاحمین نوامیس در خیابان ها و پارک ها شناسایی و دستگیر شدند تعداد نهایی دستگیرشدگان در طرح بزرگ پلیس امنیت عمومی تهران را ۲۷۸ نفر اعلام کرد و گفت: از دستگیرشدگان ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۹ قبضه شبه  سلاح، ۱۲۳۸ عدد فشنگ جنگی، ۵۶ قبضه سلاح سرد و ۱۰۰۳۸ لیتر مشروبات الکلی و همچنین ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

 رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد : ۱۲۵۳ دستگاه خودرو در طرح پلیس امنیت اخلاقی توقیف شدند؛این دسته از خودروها اقدام به دوردور و مزاحمت نوامیس می‌کردند.

 وی با بیان اینکه پلیس امنیت ۱۳۰ مرحله عملیات در ۴۸ ساعت بر علیه اراذل و اوباش انجام داد از پلمب ۴۹ واحد صنفی که پاتوق اراذل و اوباش و محلی برای شرارت آنها بود خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما