شناسهٔ خبر: 54317229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

رفع نقاط ضعف و موانع صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران

هژبری با تاکید بر رفع نقاط ضعف و موانع صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران با وحدت رویه دستگاه های مرتبط، خواستار پرهیز از بخشی نگری در این خصوص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه بررسی مسائل و مشکلات گمرک مهران و رفع موانع پیش رو  با حضور «سعید هژبری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و  سایر مسئولین برگزار شد.


در این جلسه معاون امور عمرانی استاندار با تاکید بر هم افزایی و تعامل بین دستگاههای اجرایی مرتبط در امر صادرات و واردات ، خواستار پرهیز از بخشی نگری در این خصوص شد.

 

هژبری گفت: با وحدت رویه و نهادینه کردن قوانین و مقررات می توان در رفع مشکلات و نقاط ضعف و موانع صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران به کشور همسایه عراق موفق عمل کرد.

 

وی با اشاره به  نقش اساسی و مهم گمرک در تجارت بین الملل و تأثیر مستقیم آن در توسعه اقتصادی منطقه  و افزایش صادرات از طریق مرز مهران خواهان رفع مشکلات این گمرک در زمینه مختلف از جمله به روز نمودن تعرفه های تجاری و خدماتی، ساماندهی بخش های کارگری و مکانیکی و تضمین معیشت و تامین بیمه کارگران و افزایش ماشین آلات مورد نیاز برای تخلیه و بارگیری تاکید کرد .

پایان پیام/92

نظر شما