شناسهٔ خبر: 54314139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منصوری:‌ شبکه ۵ سیما به استان تهران اختصاص خواهد یافت

تهران - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر اینکه این استان فاقد یک شبکه تلویزیونی است، افزود:‌ در جلسه با ریاست سازمان صدا و سیما قرار شد شبکه پنج به استان تهران اختصاص پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری عصر یکشنبه در جلسه مشترک استاندار و معاونان با رییس و اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با بیان اینکه یکی از ضعف های این استان نداشتن شبکه  اختصاصی تلویزیونی بود، گفت: در همین مدت کوتاه سه جلسه با ریاست سازمان صدا و سیما برگزار و قرار شد با تغییرات ساختاری شبکه پنج که از سال های گذشته به نام تهران بوده، به این استان اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: فرایند اختصاصی شدن شبکه پنج در حال انجام است و در آینده نزدیک شبکه پنج به استان تهران اختصاص خواهد یافت.

استاندار تهران با اشاره به صرفه جویی در مصرف فرق و آب نیز گفت: با گرم شدن هوا مصرف افزایش یافته و ضروریست مردم صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار جمعیت استان تهران بیش از ۱۴ میلیون نفر است، تاکید کرد: با شرایط پیچیده ای استان را تحویل گرفتم و زیرساخت های لازم متناسب با این حجم جمعیت در استان تهران ایجاد نشده است.

منصوری خاطرنشان کرد: در بخش های مختلف از جمله مدارس، مراکز درمانی و ورزشی به اندازه این حجم ساخته نشده و بسیاری از شهرستان ها با محدودیت نایب مواجه هستند که باید تلاش کرد موتور توسعه در استان تهران روشن شود.

وی با اشاره به بهره گیری از شهرداران متخصص و تلاشگر گفت: در ابتدای دولت سیزدهم ۳۲ شهر در استان تهران بدون شهردار بودند و اکنون فقط سه شهر در استان فاقد شهردار هستند.

استاندار تهران بر استفاده از مدیران بومی در شهرستان ها و نیز تعامل امامان جمعه با فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

نظر شما