شناسهٔ خبر: 54311125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اردستان:

طرح بازاریابی اجتماعی در اردستان دنبال شود

اردستان -فرماندار اردستان گفت: طرح بازاریابی اجتماعی با در نظر گرفتن نیازهای جوانان و نوجوان باید در اردستان راه‌اندازی و متناسب با آنها بازاریابی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا پیش از ظهر یک‌شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان، اظهار داشت: ما یک سند بالادستی داریم که خیلی مهجور واقع شده و آن بیانیه گام دوم انقلاب است، دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان اردستان از کلیه مدیران عضو این ستاد یک آزمون از بیانیه گرفته شود و حداقل آن این است که یک بار خوانده شود تا متوجه شویم که چند درصد این بیانیه مربوط به جوانان است و این موضوع تو حوزه کتابخوانی شروع کار باشد.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی های ظاهری نداشته باشیم، طرح‌ها بسیار زیاد است بلکه آنچه مهم است این است که باید این طرح‌ها استمرار پیدا کرده و در آینده نیز گسترش یابد.

فرماندار اردستان بیان کرد: طرح بازاریابی اجتماعی در حوزه نیازهای افراد راه اندازی شود و باید نیازهای جوانان و نوجوان در نظر گرفته و متناسب با آن‌ها بازاریابی ارائه شود.

در ادامه معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان تاکید کرد: آموزش و پرورش در طی سال‌های گذشته با شعار «هر دانش‌آموز یک مهارت» فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت را دنبال می کرده است.

احمد هراتی افزود: امروزه دانش آموزان باید بعد از فراغت از تحصیل یک مهارت را یاد بگیرند که رهبر انقلاب نیز در این ارتباط دغدغه دارند؛ کار فنی‌حرفه‌ای در رابطه با این موضوع باید پررنگ‌تر شود تا هر دانش‌آموز در پایان برنامه‌های اوقات فراغت یک مهارت را بیاموزد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش در خصوص اوقات فراغت زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارد و در چند حیطه فرهنگی‌هنری، علمی پژوهشی، قرآن و عترت و ورزشی فعالیت می‌کند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان اساتید متخصص برای آموزش دانش آموزان کم داریم و دعوت اساتید از شهرهای دیگر هزینه بر است بنابراین باید در بحث تخصصی کردن اساتید گام برداریم.

در ادامه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردستان در ادامه جلسه گفت: جایگاه کتابخانه‌های عمومی به عنوان خدمات‌رسان به صاحبان اصلی که شهروندان جامعه هستند در طول سال برنامه‌هایی را در راستای پر کردن اوقات فراغت عموم افراد دارد.

عفت باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان هستیم کتابخانه‌های عمومی برنامه‌هایی را که در طول سال داشته‌اند به صورت مدون‌تر و هفتگی با حضور مربیان و اساتید برتر در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

وی ادامه داد: کارگاه‌های قصه گویی، کتابخوانی و شیوه‌های کتابخوانی و غیره از جمله برنامه‌های دوران اوقات فراغت است.

نظر شما