شناسهٔ خبر: 54310646 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

چگونه ViaBTC، استخری که 6 سال پیش تأسیس شد، همچنان در رتبه اول جهانی توسط Hashrates قرار می‌گیرد؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه ViaBTC، استخری که 6 سال پیش تأسیس شد، همچنان در رتبه اول جهانی توسط Hashrates قرار می‌گیرد؟

با توجه به رشد خیره کننده ارزهای دیجیتال در سال 2021، هزاران سرمایه گذار به سمت استخراج‌های ارز دیجیتال هجوم آورده‌اند! حتی با وجود اینکه بازار از آغاز سال 2022 نسبتاً کساد شده، علاقه مردم به استخراج ارزهای دیجیتال همانند قبل باقی مانده است. امسال، هش ریت BTC به بالاترین حد خود رسید(به صورتی که در تاریخ 16 می به این عدد به بالاترین سطح تاریخ یعنی 254.77EH/s رسید).

بیشتر هش‌های فعلی توسط استخرهای ماینینگ نگهداری و آخرین بلاک‌ها بیشتر توسط استخرهای ماینینگ استخراج می‌شوند. این امر ناشی از افزایش مداوم هش ریت BTC است! از آنجایی که شبکه به تولید یک بلوک در هر ده دقیقه ادامه می‌دهد، استخراج بیت کوین به طور قابل توجهی دشوارتر شده و هش ریت ماینرهایی که در مقیاس کوچک فعالیت می‌کنند، کمتر رقابتی می‌شوند (البته این موضوع هیچ جای تعجب ندارد!) . این روزها همه انتخاب می‌کنند که به یک استخر بپیوندند. بر اساس آمارها و دیتاهای بدست آمده 6 استخر برتر در رتبه بندی بیش از 71 درصد از کل هش‌ریت بیت کوین را در اختیار دارند.

چگونه ViaBTC، استخری که 6 سال پیش تأسیس شد، همچنان در رتبه اول جهانی توسط Hashrates قرار می‌گیرد؟

از برترین استخرها، ViaBTC Pool یک استخر استخراج با سابقه طولانی است که به مدت 6 سال در این حوزه در حال فعالیت بوده و تأثیر عمیقی بر ماینرها گذاشته است. در طول سال گذشته، برخی از کشورها استخراج BTC را سرکوب کردند و در نتیجه بسیاری از استخرها از کار افتادند. هش‌ریت ViaBTC Pool به لطف مدل کسب‌وکار توزیع شده در سطح جهانی و به رسمیت شناختن ماینرها در سرتاسر جهان، چندان تحت تأثیر قرار نگرفت.

ViaBTC به عنوان استخری که در سال 2016 تأسیس شد، به لطف عوامل زیر توانسته زنده بماند و هش‌های پیشرو در جهان را ثبت کند:

یک تیم قوی و همه چیز تمام!

ماینینگ فرایندی برای یافتن اعداد تصادفی است که طی آن هر کسی که برای اولین بار عدد تصادفی مربوط به شبکه بلاک چین را محاسبه کند، پاداش دریافت می‌کند. اگر یک استخر استخراج ناپایدار باشد یا از تأخیر شبکه رنج ببرد، احتمالاً بلوک‌های یتیم را استخراج می‌کند. طبق اصل "طولانی‌ترین زنجیره" BTC، کسانی که بلاک‌های یتیم را استخراج کرده‌اند، پاداش بلاک دریافت نمی‌کنند. بنابراین، برای ماینرها، هر ثانیه مهم است، زیرا بر درآمد واقعی ماینینگ آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

تیم ViaBTC برای ارائه یک محیط استخراج پایدار به ماینرها، گره‌های استخراج را در سرتاسر جهان مستقر کرده است تا ماینرها را با نزدیک‌ترین گره مطابقت دهد؛ چراکه این فرایند می‌تواند تأخیر را به حداقل برساند. تا کنون، ViaBTC با کمترین نرخ یتیم در کل صنعت معدن باقی مانده که نشان دهنده قدرت تیم ViaBTC است.

در ViaBTC بیش از 60 درصد از کارکنان، اعضای تیم محصول و تحقیق و توسعه بوده، به صورتی که اعضای اصلی آن همگی توسعه دهندگان باتجربه از شرکت‌های اینترنتی مشهور جهان هستند. این تیم به رهبری هایپو یانگ، بنیان‌گذار ViaBTC به ارتقا و بهبود استخر به صورت دائمی ادامه داده است. از آنجایی که این تیم قدرتمند استخر را ایمن و پایدار نگه می‌دارند، تیم تحقیق و توسعه می‌توانند محصولات و ویژگی‌های پرکاربردتری را معرفی کرده و مجموعه کاملی از ابزارهای تطبیق را بسازد.

طراحی محصول به شکل حرفهای

اکثر ماینرهای مبتدی بیت کوین، متخصصان فناوری بودند که با پیکربندی نرم افزار استخراج آشنا هستند. با این حال، همانطور که BTC در میان مردم بیشتری معرفی می‌شود، تعداد فزاینده‌ای از مردم به استخراج بیت کوین هجوم می‌آورند. بسیاری از این مردم هیچ تجربه‌ای در استخراج کریپتو ندارند. بنابراین، پس از تولد استخرهای ماینینگ، ماینرها شروع به تمرکز بر روی این می‌کنند که آیا یک استخر محصولات استخراج ساده، کارآمد و راحت ارائه می‌دهد یا خیر؟

برای پاسخگویی به چنین خواسته‌هایی  ViaBTC Pool محتوای مبتکرانه‌ای را در وب سایت رسمی خود ایجاد کرده که اگر ماینرها با مشکلی مواجه شوند، همیشه می‌توانند به بخش [Help Center] در پایین صفحه اصلی سایت این استخر ارز دیجیتال مراجعه و ستون‌هایی را که شامل راهنمای استخراج، تنظیمات استخراج و پرسش و پاسخ هستند را به راحتی بررسی کنند. اگر همچنان شخصی سردرگم باقی بماند، کافیست که درخواستی را برای پشتیبانی ViaBTC ارسال کند.

علاوه بر این ها، ViaBTC همچنین یک رابط کاربری کاملاً جدید APP را در نوامبر 2021 معرفی کرده که در آن توابع صفحه اصلی بهینه شده است. برخی از این تغییرات شامل تبدیل، شتاب دهنده تراکنش، بلاگ و محاسبه‌گر سود برای ارائه تجربه‌های ساده‌تر، راحت‌تر و رضایت‌بخش‌تر از محصول است.

چگونه ViaBTC، استخری که 6 سال پیش تأسیس شد، همچنان در رتبه اول جهانی توسط Hashrates قرار می‌گیرد؟

نوآوری حرف اول را میزند!

ViaBTC Pool برای رفع ایرادات موجود در صنعت استخراج ارزهای دیجیتال، محصولات نوآورانه زیادی را عرضه کرده است. به عنوان مثال این استخر روش پرداخت PPS+ را اختراع کرده که اولین نوع خود در این صنعت بود. همچنین محصول منحصر به فرد Transaction Accelerator نیز توسط این مجموعه طراحی و توسعه داده شده است.

در نظر داشته باشید که این استخر استخراج ارزهای دیجیتال، اولین استخری است که از تبدیل پشتیبانی می‌کند. این محصولات نه تنها درآمد استخراج رمزارزها را بهبود می‌بخشند، بلکه مشکل تراکم تراکنش‌ها را در شرایط شدید بازار می‌توانند حل کنند(در همین حال، پرداخت ساعتی درآمد استخراج به طور موثر از خطرات ناشی از نوسانات قیمت جلوگیری می‌کند).

یک اکوسیستم بلاک چین تثبیت شده

ViaBTC در تلاش بوده است تا یک اکوسیستم بلاک چین تثبیت شده‌ای بسازد که محصولات، ابزارها و سرمایه گذاری را به صورت کامل با یکدیگر ادغام کند. علاوه بر ViaBTC Pool، این گروه اکنون دارای چهار بخش تجاری کلیدی دیگر از جمله CoinEx Exchange، ViaWallet، CoinEx Smart Chain (CSC) و ViaBTC Capital  نیز هست که این مجموعه را به یکی از بهترین شرکت‌های بلاک چین تبدیل می‌کند.

ViaBTC با تکیه بر اکوسیستم قوی خود، فرآیند خسته‌کننده‌ای را که از استخراج کریپتو انتظار می‌رود را کاملاً ساده کرده است. خوشبختانه به دلیل داشتن این اکوسیستم، انتقال ارزهای دیجیتال از ViaBTC Pool به CoinEx Exchang بدون هزینه بوده و برداشت‌ها در زمان واقعی خود انجام می‌شوند. علاوه بر این، Staking یک سرویس داخلی ViaWallet بوده که انواع روش‌های مختلف را برای ماینرها فراهم می‌کند تا ارزش دارایی‌های خود را در بازار نزولی گسترده حفظ کنند.

به لطف این دلایل ViaBTC Pool توانسته است در میان رقبای خود به عنوان یکی از محبوب‌ترین استخرها در بین ماینرها در این رقابت شدید کاملاً متمایز و قوی‌تر شود. در آینده ViaBTC Pool همچنان منافع ماینرها را در اولویت قرار می‌دهد و درآمد استخراج پایدارتر، محصولات، خدمات رضایت بخش‌تر و تجربیات کاربر را بهبود می‌بخشد. تمامی این اقدامات در نتیجه باعث رشد کل اکوسیستم  بلاک چین می‌شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما