شناسهٔ خبر: 54308458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان: خدمت به جامعه نیازمندان تکلیف همگان است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه ما در هر سنگر و جایگاهی تکلیف و وظیفه داریم که آنچه می‌توانیم برای خدمت به جامعه نیازمند انجام دهیم و قطعا در نظام جمهوری اسلامی این مهم دارای اولویت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحمدل بامری روز یکشنبه در نشست بزرگداشت نسیم مهر (روز ملی حمایت از خانوداه زندانیان) اظهارداشت: ما اگر  مقایسه‌ی حال و گذشته را داشته باشیم و خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را طی سالیان متمادی نسبت به به قبل از انقلاب و زمان حکومت طاغوت ببینم شاهد خواهیم بود جمهوری اسلامی و حوزه دستگاه قضایی همچنان که اشدا علی الکفار هستند برای زندانیان چه جرم عمد یا غیر عمد در زندان‌ها شرایط مادی و معنوی را از باب رافت اسلامی فراهم کرده است.

وی افزود: چه بسا کسانی که به زندان وارد شده‌اند حافظ قران شده‌اند و چه بسا کسانی توبه کردند و خدواند متعال آنان را به درجه‌ای رساند که مبلغ دینی در سطح جامعه شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: جمهوری اسلامی برای معیشت و سلامت زندانی که به هر حال دلیلی مشکلی برایش به وجود آمده خدمت و همچنین برای سلامت روحی و معنوی او هم در زندان‌ها تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: ما نیز تکلیفی داریم به عنوان اعضای جامعه که پیشگیری و مراقبت داشته باشیم از کسانی که رافت اسلامی شامل حال آنان شده است.

نظر شما