شناسهٔ خبر: 54305689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان:

کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در مناطق جنوبی استان کرمان است

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم معارفه اصغر کرمی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در مناطق جنوبی استان کرمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمود دیناری نژاد در این مراسم خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی کشور است که نقش موثری در توسعه پایدار دارد.

وی اظهار کرد: تنها راه توسعه و پیشرفت مناطق جنوبی استان توجه به آموزش و پرورش است زیرا دانش و مهارت آموزی نقش مستقیمی در ریشه کنی فقر و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

دیناری نژاد انتخاب جوانان نخبه، بومی، متخصص و انقلابی را در حوزه های مدیریتی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق را یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس یکی از مهم‌ترین راهبرد های آموزش و پرورش مدارس است.

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان عدالت محوری را نیز در آموزش و پرورش ضروری دانست و گفت: قرارگاه نصیب برابر آموزشی در راستای تحقق این مهم در وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

دیناری نژاد تقویت بنیه علمی و حضور فعالانه دانش آموزان مناطقی جنوبی را نیز ضروری دانست و افزود: ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بر اساس نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی، شرکت دانش آموزان در المپیاد های علمی و جشنواره های خوارزمی و موفقی در کنکور سراسری ارزیابی می شوند.

بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از خدمات ابراهیم چتروز مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان منوجان تقدیر و اصغر کرمی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

نظر شما