شناسهٔ خبر: 54305632 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس: همه فلسطین به میدان دفاع یکپارچه از بیت‌المقدس تبدیل شده است

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: همه جبهه‌های فلسطین امروز به یک جبهه واحد برای دفاع از بیت المقدس و مسجدالاقصی تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش امروز (یک شنبه) ایرنا، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با آغاز راهپیمایی موسوم به پرچم صهیونیست ها در بیت المقدس از ملت فلسطین خواست تا در سطوح و جبهه‌های مختلف در نبرد آزادسازی بیت المقدس و مسجدالاقصی شرکت کنند.

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که نبرد با رژیم اشغالگر باید در هر محور مقاومت و در همه سطوح نامحدود و تمام عیار باشد.

برهوم که با شبکه خبری المیادین گفت‌ وگو می‌کرد، افزود: باید همه جبهه‌ها و میادین علیه اشغالگری باز باشد تا عمر رژیم صهیونیستی کوتاه شود و این معادله بر رژیم اشغالگر تحمیل شود که فلسطین تنها نیست.

وی اضافه کرد که مقاومت نمی‌تواند در مقابل جنایات رژیم اشغالگر که به نظر می‌رسد پیام‌های مقاومت را به خوبی درک نکرده، دست به بسته و ساکت بنشیند.

سخنگوی جنبش حماس خطاب به مسلمانان گفت: ما از همه ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که با مردم فلسطین متحد شوند و با آنها در نبرد برای آزادی فلسطین مشارکت کنند.

با وجود هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین، هزاران شهرک‌نشین صهیونیست برای برپایی «راهپیمایی پرچم»تحت حمایت نظامیان اسرائیلی از صبح امروز به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

نظر شما