شناسهٔ خبر: 54304188 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ترافیک صنعت بدون زیرگذر آرام می‌شود | گره‌گشایی از معضل میدان اصلی غرب پایتخت

مشکلات ترافیکی میدان صنعت بدون ساخت زیرگذر و پل کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین- مریم باقرپور: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «میدان صنعت یکی از معابر پرتردد و در عین حال شلوغ شهر تهران است که ترافیک آن در ساعت‌های صبح و عصرگاهی به خیابان‌های اطراف کشیده می‌شود. همچنین براساس آمار پلیس راهور، حجم زیادی از تصادف‌های جرحی و خسارتی منطقه در محدوده این میدان رخ می‌دهد. به همین دلیل طرح بازبینی این میدان شروع شد و رفع مشکلاتش جز پروژه‌های اولویت‌دار قرار گرفت.»

«محمدحسین کریمی» افزود: «در طرح پیش‌بینی شده مشاوران ترافیکی برای میدان صنعت، ساخت زیرگذر و پل مدنظر قرار نگرفته و بیشترین توجه بر بازوهای میدان یعنی معابر ورودی و خروجی مانند بلوارهای پاکنژاد و فرحزادی و خیابان خوردین است. به همین دلیل اصلاحاتی در محدوده این معابر صورت می‌گیرد.»

ترافیک صنعت بدون زیرگذر آرام می‌شود | گره‌گشایی از معضل میدان اصلی غرب پایتخت

زیرگذر ساخته نمی‌شود

او دلیل ساخته نشدن زیرگذر برای رفع کامل گره ترافیکی را وجود خط مترومیدان صنعت دانست و افزود: «علاوه بر ایستگاه مترو، اجرای چنین پروژه‌ای به بودجه زیادی نیاز دارد به همین دلیل در شرایط فعلی طرح‌هایی مانند ایجاد دوربرگردان، اصلاح معبر و... برای کاهش بار ترافیکی میدان عملیاتی می‌شود.»
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردارمنطقه۲ از دیگر طرح‌های اولویت‌دار برای رفع مشکلات ترافیکی محله‌های مختلف را در محدوده میدان‌های تیموری و کوثر اعلام کرد و گفت: «در تمام این محدوده‌ها با حوادث جرحی و تصادفی زیادی مواجه بودیم به همین دلیل طرح اصلاح معابر با نظر کارشناسان اجرا می‌شود.»

ترافیک صنعت بدون زیرگذر آرام می‌شود | گره‌گشایی از معضل میدان اصلی غرب پایتخت

نظر شما