شناسهٔ خبر: 54302964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

از شورای شهر چه خبر؟/۲

هیأتی از شورای عالی استان‌ها راهی آبادان می‌شود | بررسی حادثه متروپل در شورای شهر

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حادثه متروپل خبر داد و گفت: همچنین مقرر شده که روز پنجشنبه از سوی شورای عالی استان‌ها هیأتی برای عرض تسلیت به آبادان اعزام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری در جلسه شورای شهر تهران گفت: کمیته عمران شورا پس از حادثه متروپل و براساس دستور هیات رئیسه شورا و پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران مامور شد تا جلسات تخصصی پیرامون بررسی حادثه متروپل در راستای بازنگری در مباحث و مقررات ساختمانی به خصوص در اینگونه ساختمان‌های شبکه‌ای برگزار کند.

او با بیان این‌که از ۳۰۰ استاد دانشگاه و کارشناس در حوزه ساختمانی دعوت کردیم که ۵۰ نفر در این زمینه اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: خروجی این جلسات به ارائه طرح و لوایحی ختم خواهد شد که از بروز اینگونه حوادث پیشگیری کند.

آقامیری با بیان این‌که توجه به مجریان مرتبط که در موضوع متروپل نیز ایراداتی به آن وارد شده، بسیار مهم است، اظهار کرد: مقرر شده که روز پنجشنبه از سوی شورای عالی استان‌ها هیاتی برای عرض تسلیت به آبادان اعزام شود و خروجی این جلسات نیز به سمع و نظر اعضا می‌رسد.

نظر شما