شناسهٔ خبر: 54291647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۴ هزار سمنانی متقاضی شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تاکنون نزدیک به چهار هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در این استان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی افزود: در سال جاری با عنایت به واکسیناسیون عمومی مردم برابر ویروس کرونا و شرایط پایدار در کنترل بیماری و همچنین به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به‌صورت حضوری و در قالب اجتماعات در شهرستان‌های استان سمنان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام گرفته است.

ریواده بیان کرد: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) یکی از مهم‌ترین مصادیق جهاد تبیین محسوب می‌شود که برای نسل چهارم انقلاب یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در حرم مطهر ایشان، شرایط لازم برای اعزام زائران به این مراسم فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بنابر گزارش کمیته اعزام زائران، تاکنون نزدیک به چهار هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در این استان هستند که برنامه‌ریزی لازم برای حضور زائران در دستور کار قرار دارد.

ریواده خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه‌شده در همه شهرستان‌ها، برنامه‌های محوری برای گرامیداشت سی و سومین سالگرد حضرت امام (ره) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما