شناسهٔ خبر: 54287581 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

متأسفم که اکثر آلبوم‌های موسیقی مجازی منتشر می‌شوند

باشگاه خبرنگاران

مراسم رونمایی از آلبوم «سپردمت به جاده‌ها» با صدای سالار عقیلی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی، در مراسم رونمایی از آلبوم جدید خود با نام «سپردمت به جاده‌ها» گفت: جای تأسف دارد که این سال‌ها و در شرایط کنونی اکثر آلبوم‌ها و آثارِ موسیقایی به صورت مجازی منتشر می‌شوند؛ چرا که این موضوع برای من به هیچ عنوان خوشایند نیست.  

 آلبوم جدید او به صورت فیزیکی و با حضور اهالیِ فرهنگ و هنر رونمایی شد. بر اساس گفته های مسعود پیروی آهنگساز، این آلبوم شامل هشت قطعه، دو آواز و شش تصنیف است؛ تمام ملودی‌ها به صورت مستقل و بدون شعر نوشته شده و کلیت اثر به کمک شاعران و با همکاری آنان شکل گرفته است.

در این آلبوم از شعر‌های شاعرانی چون فروغ فرخزاد، اکبر آزاد، هوشنگ ابتهاج (سایه)، علی اطهری کرمانی، علیرضا کلیایی، احسان افشاری و اسماعیل امینی استفاده شده است.

نوازندگانی که در تولیدِ این اثر نقش داشته‌اند را هم پدرام فریوسفی و میثم مروستی (ویلن)، میثم مروستی (ویولا و شورانگیز) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، رضا فرهادی (کنترباس)، سایوری شفیعی (کلارینت)، بهنام ابوالقاسم (پیانو و آکاردئون)، رضا فرهادی و بهتاش ابوالقاسم (درامز)، آزاد میرزاپور (سه تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، فریدون بهرامی (ساز‌های الکترونیک) تشکیل می‌دهند.

 

نظر شما