شناسهٔ خبر: 54285067 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

حقوقی، قضایی و انتظامی

جزئیات سوء قصد به سه مامور فراجا در خیابان طالقانی تهران (+تصاویر)

دقایقی پیش سه نفر که گفته می شود از ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بودند در خیابان طالقانی تهران مورد حمله ۲ فرد مسلح قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

دقایقی پیش سه نفر که گفته می‌شود از ماموران فراجا بودند روبروی بانک تجارت واقع در خیابان طالقانی تهران مورد حمله قرار گرفتند.

عوامل مسلح توسط نیروهای فراجا دستگیر شدند.

براساس گزارش خبرنگار که در محل حادثه حضور دارد، گفته می شود سه مأمور که از عوامل یگان ویژه فراجا بودند و یک عابر دچار مصدومیت شدند که یکی از مأموران وضعیت وخیمی دارد همچنین یک نفر از ضاربان دستگیر شده است.

شرایط عادی است و منطقه تحت تدابیر امنیتی قرار دارد و از شهروندان خواسته شده تا از تردد و توقف در این منطقه عملیاتی خودداری کنند.

چند بازرس قضایی و انتظامی نیز در حال بررسی محل وقوع حادثه هستند.

حمله مسلحانه به ۲ مامور ناجا در خیابان طالقانی تهران

حمله مسلحانه به ۲ مامور ناجا در خیابان طالقانی تهران
حمله مسلحانه به ۲ مامور ناجا در خیابان طالقانی تهران

تکمیلی/ توضیح پلیس درباره تیراندازی به ماموران کلانتری ۱۰۷ تهران

شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرده است.

متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است.

تاکنون گزارشی مبنی بر شهادت مامورین و یا شهروندان گزارش نشده است./

هویت سومین مجروح حادثه خیابان طالقانی مشخص شد
به گزارش همشهری آنلاین، برنا ادعا کرده است که فرد سومی که در جریان حمله مسلحانه امروز در خیابان طالقانی مجروح شده، جانشین رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ است که در حال حاضر برای درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده است.

ماجرای تیراندازی در خیابان طالقانی/ پلیس: ضارب ۴ نفر دیگر را کشته بود

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار حسین رحیمی درباره جزئیات بیشتر از حادثه امروز خیابان طالقانی افزود: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته‌اند به این عمل مجرمانه اقدام کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی هم اعلام شد تا در صورت مشاهده فرد یادشده نسبت به دستگیری او اقدام لازم انجام شود.

رحیمی اظهارداشت: این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک و در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می‌کرد دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: اکنون بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است. در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است، انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان کرده است.

توضیحات دادستان تهران درباره تیراندازی در خیابان طالقانی: ۴ مامور نیروی انتظامی مجروح شدند

دادستان تهران:ضارب حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی دستگیر شد و تحقیقات در خصوص این حادثه در حال انجام است.

در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید اقدام به تیراندازی کرده بود که بر اثر این حادثه ۴ نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند.

این فرد مجرم روز گذشته نیز ۴ تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری بود

نظر شما