شناسهٔ خبر: 54280842 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شهادت محیط‌بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز

یک محیط بان و یک نیروی مردمی در پناه گاه حیات وحش دره باغ بوانات در استان فارس طی درگیری با شکارچیان و متجاوزان به حیات وحش جان باختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شامگاه گذشته یک محیط بان و یک نیروی مردمی در پناه گاه حیات وحش دره باغ بوانات  از توابع استان فارس طی درگیری با شکار جان خود را از دست دادند.

احمد رستگار مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوانات گفت: حدود ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه عصر جمعه (ششم خرداد ماه) طی درگیری شکارچیان با محیط‌بانان و نیروهای مردمی و همیاران افتخاری محیط زیست این شهرستان در منطقه پناهگاه حیات وحش دره باغ شهرستان بوانات یکی از محیط بانان به شهادت رسید.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه در این حادثه محیط بان محمد فرهمند  در اثر تیراندازی شکارچیان به شهادت رسید و  از دو تن همیار محیط زیست که زیرمجموعه نیروهای مردمی محسوب می شدند، یک تن به نام رضا بهرام‌پور به مقام شهادت نائل و همیار دیگر محیط زیست به نام علی اسدی نیز به شدت مجروح شد.
 
 
علی زمانی فرماندار شهرستان بوانات در ابن رابطه گفته است که این حادثه حدود ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه جمعه ششم خردادماه رخ داد است 
 
فرماندار بوانات ضمن تسلیت به خانواده این محیط بانان و خانواده بزرگ محیط زیست به ایرنا گفته است: پیکر این مدافعان طبیعت هم اینک در حال انتقال به مرکز شهرستان بوانات است و جزئیات بیشتر در این باره و نیز تشییع پیکرها اعلام خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما