شناسهٔ خبر: 54277024 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی ۶ خرداد ماه؛

گلایه از نصب دکل مخابراتی نزدیک مدرسه و منازل مسکونی و تاخیر در تحویل خودرو‌های تاکسی

پیام‌های رسیده در تاریخ دریافتی ۶ خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

گلایه از نصب دکل مخابراتی نزدیک مدرسه و منازل مسکونی
باسلام احتراما نصب دکل مخابراتی همراه اول در مجاورت دبیرستان دخترانه متانت الواج واقع در شهر ارومیه با فاصله ۱۶متر از درب ورودی دبیرستان که شلوغ‌ترین مکان بوده و همچنین در منطقه مسکونی با فاصله ۱۲متری از منازل مسکونی با توجه به بازدید‌های میدانی انجام شده این فواصل با ضوابط زیست محیطی استقرار دکل از مراکز آموزشی و مسکونی کاملا مغایرت داشته و به همین دلیل تاکنون هیچگونه مجوزی از طرف شهرداری و حفاظت محیط زیست استان صادر نشده و ساکنان به دلیل تهدید سلامتی دانش آموزان از امواج ساطع و تشعشعات رادیویی تقاضای همکاری لازم را جهت اقدامات اطلاع رسانی به نهاد‌های مرتبط را خواستاریم. با تشکر

کیفیت پایین غذای سلف دانشگاه هنر اسلامی تبریز
با سلام با توجه به اعتراض تعدادی از دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز مبنی بر کیفیت پایین غذا، مسمومیت غذایی دانشجویان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و عدم پاسخگویی مسئولین مربوطه خواهان پیگیری این موضوع هستیم.

تاخیر در تحویل خودرو‌های تاکسی
سلام و وقت بخیر متاسفانه از در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در طرح تبدیل تاکسی فرسوده اقدام و در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ تمام مبلغ خرید تاکسی را پرداخت کردم، گفتند حداکثر دوماهه تحویل داده می‌شود، ولی با توجه به تحویل حداکثر ۹۰ روزه در قرارداد، الان از ۹۰ روز هم بیشتر شده و کسی پاسخگو نیست. امرار معاش ما از محل درآمد تاکسی است و الان ۴ ماهه که منتظر و بیکار هستم.

وضعیت نامناسب مدرسه در مراغه
در محله قدیمی قبرستان آقالار مراغه مدرسه سه طبقه قدیمی وجود دارد که دارای ۳۰۰ نفر دانش آموز دارد که از طبقات فقیر و آسیب پذیر جامعه هستند در آن تحصیل می‌کنند که طبقات آن با گذاشتن پا و قدم زدن در آن می‌لرزد و در ضمن زیر زمین آن به عنوان انبار اوراق امتحانی آموزش و پرورش مراغه مورد استفاده می‌شود که بر اثر رطوبت زیاد که بنای ساختمان را نیز سست و در آستانه فرو ریختن قرارداده است کلیه اوراق بایگانی شده بر اثر رطوبت فاسد شده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

نظر شما