شناسهٔ خبر: 54273916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۵۲ تیم عملیاتی در حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان مشارکت دارند

ایرنا نوشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲۲۰ نجاتگر این جمعیت در قالب ۵۲ تیم عملیاتی در حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان مشارکت دارند.

صاحب‌خبر -

وحید شعبانی بیان کرد: با توجه به اینکه ساختمان به طور رسمی افتتاح نشده و بسیاری از نقاط ساختمان کامل نبوده است هنوز مشخص نیست که چه تعداد در زیر آوار باقی مانده و تا چه زمان باید آوار برداری را ادامه داد.

وی گفت: تمامی خانه ها و مغازه ها در اطراف سازه تخلیه شده اند و تلاش شده تا مسیر را برای تردد مردم در محل حادثه مسدود کنیم با این وجود از مردم تقاضا داریم در محل حضور نیابند.

شعبانی با بیان اینکه سخت ترین مکان این ساختمان برای آوار برداری زیر زمین آن است بیان کرد: منافذی ایجاد شدده تا آوار برداری در این نقطه آسانتر انجام شود با این وجود کار بسیار حساس است و باید با دقت انجام گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: با تلاش های فراوان صورت پذیرفته توسط همه دست اندرکاران ،بخشی از ساختمان ریزش کرده در خیابان امیری آبادان آوار برداری و قسمت هایی نیز برای ادامه عملیات ایمن سازی شده است.

شعبانی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۲۰ نجاتگر این جمعیت در قالب ۵۲ تیم عملیاتی در حادثه متروپل اظهار داشت: عملیات جستجو و آواربرداری تا کشف آخرین فرد زیر آوار مانده ادامه دارد.

ساختمان متروپل در آبادان دوم خرداد ماه جاری فرو ریخت و باعث مرگ ۲۴ نفر و مصدوم شدن ۴۰ نفر گردید.

آوار برداری از ساختمان همچنان ادامه دارد و مسئولان کشوری و استانی در محل حادثه حضور دارند.

48

نظر شما