شناسهٔ خبر: 54266770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: دولت سیزدهم برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست

همدان_ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام توان خود را به کارگرفته تا بتواند پاسخ‌گوی اعتماد، صلابت و پایمردی مردم باشد، گفت: دولت سیزدهم از آغاز فعالیت خود ثابت کرده که در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنج‌شنبه در یادواره شهدای روستای علی‌آباد دمق شهرستان ملایر، افزود: جمهوری اسلامی با تمام توان و اقتدار در مذاکره با کشورهای اسلامی دیپلماسی عزتمندانه را پیش می‌برد و برهمین اساس افق و چشم‌انداز اقدامات دولت برای نظام و مردم ایران اسلامی روشن است.

وی اظهار داشت: سختی‌ها و مشکلات پشت سر گذاشته خواهند شد و آنچه مایه افتخار است صلابت، ایستادگی و پایمردی مردم عزیز است که به رغم همه مسائل و مشکلات پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و از دولت حمایت کرده و خواهد کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: سال گذشته روزانه ۷۰۰ الی ۷۵۰ نفر به خاطر شیوع ویروس کرونا به‌کام مرگ فرو می‌رفتند؛ اما امسال با تلاش و اقداماتی که دولت و در راس آن دکتر ابراهیم رئیسی در زمینه واکسیناسیون گسترده انجام دادند، آمار مرگ و میر به شدت کاهش یافت.

نماینده عالی دولت در استان همدان با بیان اینکه وظیفه دولت در کشور خدمت و خدمت‌رسانی است و آنچه در استان در دستور کار قرار گرفته شده نیز همین سیاست  است، افزود: برنامه‌ای که قرار است در سطح استان انجام و اجرا شود، خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در راه توسعه زیرساخت‌ها است. 

قاسمی فرزاد در ادامه با تاکید بر اینکه اقتدار، امنیت، رشد و توسعه کنونی کشور به برکت خون شهداست، گفت: باعث افتخار است که در این مراسم میهمان محفل شهدا و خانواده معزز آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه حضور ارزشمند خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزاده‌های عزیز زینت بخش این محفل و مجلس است، افزود: ما برای حضور در این مجلس فاخر و گرانقدر که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، به همراه جمعی از معاونین، مشاورین، مسئولان و مدیران حضور پیدا کردیم. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: شهدای روستای علی آباد دمق خون پاک خود را در راه دفاع از ارزش‌های این سرزمین و نظام جمهوری اسلامی هدیه کرده است. 

وی اشاره به اینکه شهدا بالاترین کار خیر و نیک را انجام داده‌ و هیچ اجر و پاداشی بالاتر از این مقام نداریم، گفت: امروز توانستیم در سایه روح بلند شهدا در منطقه و جهان کشوری بسیار مقتدر و توانا باشیم. 

به گفته وی، شمنان ما امروز، هرگز به مخیله‌شان خطور نخواهد کرد که بخواهند به حریم جمهوری اسلامی کوچک‌ترین تعرضی بکنند چراکه با داشتن برترین و بهترین سلاح‌ها و موشک‌ها به قدرت بازدارنده‌ بسیار بالایی دست پیدا کرده ایم که باعث شده دشمنان سر سخت ما اجازه کوچک‌ترین تعرضی و تجاوز به خاک و حریم ما را به خود ندهند. 

استاندار همدان اظهار داشت: دشمن برای تخریب و ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، دست به خدعه و نیرنگ و ایجاد مشکلات اقتصادی زده‌ و برای اینکه انقلاب را با شکست مواجه کند از انواع روش‌ها و شیوه‌های غیرنظامی همچون ایجاد جدایی بین نظام و مردم و تحریف واقعیت‌ها استفاده می‌کنند. 

نظر شما