شناسهٔ خبر: 54259142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اهدای دو واحد مسکونی به خانواده‌ های چهارقلوهای پرندی توسط معاون رئیس جمهور

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در راستای تاکید رئیس جمهور بر عملیاتی شدن طرح تشویقی قانون جمعیت و زیر پوشش قرار دادن خانواده‌های پر جمعیت، دو واحد مسکونی به دو خانواده چهارقلو‌ در پرند اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرستان‌های غرب استان تهران با حضور در شهر جدید پرند در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همینطور تشویق والدین به فرزندآوری دو واحد آپارتمان در شهر پرند را به دو خانواده چهار قلو اهدا کرد.

خزعلی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهور برای خانه‌دار شدن خانواده های بالای سه فرزند اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار خانواده های دارای چندقلو خواهیم بود، افزود: وزیر راه و شهرسازی در خانه‌دار شدن خانواده های چند قلو همراهی بسیار خوبی دارد و نهضت خانه دار شدن خانواده های بالای چند فرزند ادامه خواهد داشت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به خانواده هایی که بیش از سه فرزند دارند؛ تسهیلات مناسب و استفاده از ظرفیت سکونتگاهی برای کاهش بار سنگین هزینه‌های اقتصادی خانواده ها ارائه می شود و در همین راستا ۲۶ خانواده دارای چهارقلو که در سال ۱۴۰۰ متولد شده باشند صاحب خانه خواهند شد.

در این مراسم علیرضا جعفری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، امید احمدی فرماندار رباط کریم، حجت‌الاسلام کاظمی امام جمعه و محسن وطن‌خواهی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند به همراه دیگر مسئولان شهری نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام/م

نظر شما