شناسهٔ خبر: 54258183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدير مراسم های حرم رضوی:

برنامه ‏های عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام بخشی گفت:برنامه‌‏های عزاداری و سخنرانی شهادت امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی از پنج‌شنبه ۵ خردادماه آغاز و تا شامگاه جمعه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام‌ «علی بخشی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ایام شهادت رئیس مذهب تشیع، ویژه‌برنامه‌های عزاداری و مذهبی متعددی در حرم مطهر امام رضا(ع) تدارک دیده‌شده است، گفت: برنامه‌‏های عزاداری و سخنرانی شهادت امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی از پنج‌شنبه ۵ خردادماه آغاز و تا شامگاه جمعه ادامه خواهد داشت.

 

مدير مراسم‌های حرم مطهر رضوی اظهار کرد: مراسم شب شهادت ششمین امام شیعیان، پنجشنبه قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز و حجج‌اسلام و المسلمین رضایی تهرانی و حسین قرنی به ایراد سخنرانی می‌پردازند؛ در ادامه نیز آقایان علی ملائکه، ابراهیم قانع و احمد واعظی به مدیحه‌سرایی، روضه‌‎خوانی، قرائت زیارت امین‌الله و دعای کمیل خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام بخشی، تعظیم شعائر اسلامی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌‎های آستان قدس رضوی معرفی کرد و گفت: مراسم صبح روز شهادت امام صادق(ع) نیز از ساعت ۴:۴۵ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ حیدری کاشانی و قرائت دعای ندبه و روضه‌خوانی توسط آقای علی برادران در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برنامه مراسم غروب و شام شهادت امام صادق(ع) نیز جمعه ساعت ۱۸ در صحن پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین رضایی تهرانی و حسین قرنی و مدیحه‌سرایی و روضه‎ خوانی میثم مطیعی همراه خواهد بود.

 

مدير مراسم حرم مطهر رضوی ابراز کرد: در دیگر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی نیز برنامه‌های سخنرانی، حلقه معرفت، مداحی و روضه‌خوانی مراسم شهادت امام صادق(ع) ویژه عموم زائران و مجاوران تدارک دیده‌شده است.

پایان پیام/483

نظر شما