شناسهٔ خبر: 54248686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:

عملیات امداد و نجات و آواربرداری ساختمان متروپل آبادان ادامه دارد

سردار خادم سیدالشهدا گفت: همه نیروهای خدمات رسان، امداد و نجات به ویژه قرارگاه کربلا و خاتم الانبیاء سپاه در محل حادثه متروپل حضور دارند و عملیات آواربرداری و امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

«سردار احمد خادم سیدالشهدا» عصر امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در حاشیه آواربرداری ساختمان برج دوقلوی متروپل آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت به ملت ایران اسلامی به ویژه مردم آبادان و خانواده های جانباختگان این حادثه دلخراش اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی، نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی، قرارگاه های کربلا و خاتم الانبیاء سپاه پاسداران پای کار آمدند و در تلاش هستند تا هر چه سریعتر هم اجساد باقی مانده را از زیر آوار بیرون بیاورند و هم اینکه آوار ساختمان متروپل را بردارند.

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور افزود: خوشبختانه با حضور وزیر کشور و استاندار خوزستان ستاد بحران تشکیل شده و همه در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر بتوانیم این عملیات را به اتمام برسانیم.

 

وی خاطر نشان کرد: از حضور یکایک کسانی که در این امر تلاش می کنند به ویژه نیروهای مردمی آبادان تشکر می کنم.

 

سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم به محل حادثه مراجعه نکنند چراکه امکان ریزش ساختمان وجود دارد. تیم های متخصص آواربرداری و امداد رسانی در محل حضور دارند و در حال فعالیت هستند.

 

پایان پیام/660

نظر شما