شناسهٔ خبر: 54242851 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در پیامی به مناسبت فاجعه متروپل در آبادان؛

آیت‌الله احمدی شاهرودی: مردم آبادان و خرمشهر هنوز وضعیت جنگزدگی دارند/ مسئولین امر می‌دانند و کاری نمی‌کنند/ حتی مسئولین استانی پاسخ تلفن ما را هم نمی‌دهند/ در این اوضاع و احوال پیام مطالبه‌گری از مسئولین امر دردی دوا نمی‌کند

آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان در پیامی به مناسبت فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان نوشت: بعد از ده ها سال از پایان جنگ تحمیلی هیچ کار اساسی و در خور شان برای مردم مظلوم و محروم آبادان و خرمشهر انجام نشده، هنوز وضعیت جنگزدگی دارند. مسئولین امر هم می دانند و کاری نمی کنند. وقتی هم حرفی می زنیم می گویند کارهای اجرائی به خبرگان مربوط نیست دخالت نکنید و حتی مسئولین استانی پاسخ تلفن ما را هم نمی دهند یا به زحمت می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ متن پیام آیت‌الله احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان که نسخه ای از آن در اختیار جماران قرار گرفته است، در پی می آید:

بسم الله الرحمان الرحیم

و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

به من می گویند اگر برای حادثه آبادان پیامی صادر کنید خوب است چه پیامی صادر کنم جز عرض تسلیت و همدردی با مردم مظلوم و محروم آبادان و خرمشهر که بعد از ده ها سال از پایان جنگ تحمیلی هیچ کار اساسی و در خور شان برایشان انجام نشده، هنوز وضعیت جنگزدگی دارند.

مسئولین امر هم می دانند و کاری نمی کنند. وقتی هم حرفی می زنیم می گویند کارهای اجرائی به خبرگان مربوط نیست دخالت نکنید و حتی مسئولین استانی پاسخ تلفن ما را هم نمی دهند یا به زحمت می دهند.

در این اوضاع و احوال پیام مطالبه گری از مسئولین امر دردی دوا نمی کند چون خودشان می دانند و چاره جویی نمی کنند فقط باید گفت انا لله و انا الیه راجعون. خداوند درگذشتان این حادثه مولمه را رحمت و به مجروحین شفای عاجل و به بازماندگان پاداش صابرون بغیر حساب عنایت فرماید

احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما