شناسهٔ خبر: 54241827 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

مجموعه فرهنگی ستارگان اراک به زودی در اختیار عموم قرار می‌گیرد

دلشادی گفت: مجموعه فرهنگی ستارگان اراک توان اجرای صحنه‌ای و همچنین اکران فیلم‌های سینمایی را دارد.

صاحب‌خبر -

دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به بازگشایی مجموعه فرهنگی ستارگان اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

مجموعه فرهنگی ستارگان اراک دارای چند نقص فنی و ایمنی بود که با جلسات متعدد و تلاش همکاران کلیه این ایرادات برطرف شد و بعد از ۲سال بازگشایی شد و مجدد فعالیت خود را آغاز کرد.

برخی اشکالات جزئی مجموعه باقی مانده که طی توافقی که با مدیرعامل سازمان آتش نشانی داشتیم، مشکلات جزیی نیز در اولین فرصت برطرف خواهیم کرد و به زودی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

تنها مسئله‌ای که در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد، مسئله مربوط به نحوه مدیریت مجتمع است که در خصوص آن هم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این مجتمع با ۸۳۰ صندلی و توان اجرای صحنه‌ای و همچنین اکران فیلم‌های سینمایی را دارد و بسیار خوشحالم که توانستم در کمتر از سه ماه به وعده خود مبنی بر راه اندازی این مجموعه عمل کرده و قدمی هرچند کوچک در راه اعتلای فرهنگ و هنر این مجموعه بردارم.

در پی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به استان و طرح موضوع در بازدید از ستارگان، وعده تامین اعتبارات داده شد و ما توانستیم با تکیه بر این قول مساعد با جدیت وارد عمل شده و کار بهسازی آن را آغاز کنیم.

کار بهسازی مجتمع فرهنگی و هنری ستارگان اراک قبل از پایان سال گذشته آغاز و با زحمات شبانه روزی همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اکنون به پایان رسیده است.

مجموعه فرهنگی ستارگان اراک که به دلیل اشکال در وسائل و امکانات ایمنی با اخطار سازمان آتش نشانی اراک تعطیل شده بود روز سوم خرداد با اکران فیلم موقعیت مهدی و رونمایی از کتاب موسای عزیز بعد از ۲سال تعطیلی رسما بازگشایی شد.

نظر شما