شناسهٔ خبر: 54240803 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قدردانی رئیس جمعیت هلال‌احمر از حس نوع‌دوستی مردم آبادان و خوزستان در سانحه متروپل

رئیس جمعیت هلال‌احمر از حضور و همراهی مردم نوع‌دوست آبادان و خوزستان در کنار عوامل امدادی حاضر در سانحه متروپل قدردانی و بر تداوم عملیات امدادرسانی با تمام توان و قوا تا آخرین لحظه ممکن تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ پیرحسین کولیوند که برای نظارت بر روند امدادرسانی در سانحه ریزش ساختمان متروپل در آبادان حضور دارد، از حضور همدلانه و نوع‌دوستانه مردم آبادان در کنار عوامل عملیاتی و امدادی این سانحه تقدیر کرد.

کولیوند بار دیگر ضمن تسلیت به مردم آبادان در پی جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه متروپل گفت: مردم نجیب، صبور و مقاوم آبادان، همچون سال‌های جنگ تحمیلی، ایثارگرانه در صحنه عملیات سانحه متروپل حضور دارند و با مهربانی بی‌حد و مرز خود و با توزیع کمک، وعده‌های غذایی، میان وعده و… میان عوامل امدادی حاضر در عملیات امدادرسانی، بار دیگر شکوه صبر، مقاومت، مهربانی و نوع‌دوستی خود را در اوج شرایط روحی دشوار و پردلهره ناشی از این سانحه دلخراش، به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه خطاب به مردم آبادان تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم که خدمتگزار مردم نجیبی چون شما هستیم و شکرگزاریم که برای خدمت به شما که ولی‌نعمت ما هستید، انتخاب شده‌ایم. دست تک تک شما مردم میهمان‌نواز را می‌بوسیم و حضور نجیبانه و صبورانه‌تان در کنار عوامل امدادی حاضر در صحنه را که باعث دلگرمی امدادگران و کمک به تسریع روند امدادرسانی است، ارج می‌نهیم. ما تا آخرین لحظه و با تمام توان و قوا برای امدادونجات هموطنان‌مان در این سانحه تلاش خواهیم کرد.

نظر شما