شناسهٔ خبر: 54236475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

نجات محبوسین احتمالی در طبقه همکف و زیرزمین دغدغه اصلی مسئولین است/ تعداد جانباختگان در این حادثه به ۱۶ نفر رسید

وحید شعبانی گفت: عملیات امداد و نجات در طبقه‌ها بالای ساختمان به پایان رسیده و دغدغه اصلی ما نجات افرادی است که احتمال دارد در طبقه همکف و زیرزمین محبوس شده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی از لحظات اولیه وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با تلاش گروه‌های جست و جو و نجات و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های ارزیاب، جست و جوگر، زنده یاب و واکنش سریع در صحنه حضور دارند، افزود: امکانات و تجهیزات خودرویی و لجستیک مطلوب است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به فروریختن بخشی از ساختمان در خیابان مجاور این ساختمان ۱۰ طبقه ادامه داد: جمع آوری آوار در حال انجام است تا بتوانیم به طبقه همکف و زیرزمین دسترسی پیدا کنیم.

شعبانی اضافه کرد: عملیات امداد و نجات در طبقه‌ها بالای ساختمان به پایان رسیده و دغدغه اصلی ما نجات افرادی است که احتمال دارد در طبقه همکف و زیرزمین محبوس شده باشد.

این مقام مسئول به شهروندان آبادانی توصیه کرد خونسردی خود را حفظ کرده و با خودداری از تجمع در محل به دلیل ناپایداری شرایط ساختمان و احتمال ریزش سایر قسمت‌ها آن، ما را در انجام وظایف خود و نجات محبوس شده‌ها یاری دهند.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار حادثه ریزش شد.
 
با گذشت نزدیک به دو شبانه روز از این حادثه امداد رسانان همچنان مشغول امداد رسانی هستند تا افراد احتمالی گرفتار زیر آوار را نجات دهند. 
 
تعداد جانباختگان در این حادثه تا کنون به 16 نفررسیده است و ۳۲ نفری که از زیر آوار بیرون کشیده شده اند به بیمارستان‌ منتقل شدند.
 
انتهای پیام/
 

 

 

نظر شما