شناسهٔ خبر: 54235996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام جواد(ع):

در حال حاضر خرمشهر، خرمشهر امیدآفرینی و خدمت به مردم است

فرمانده سپاه ناحیه امام جواد(ع) در آئین افتتاحیه رزمایش جهاد"امیدآفرینی" محمد شهر گفت: در حال حاضر خرمشهر، خرمشهر امیدآفرینی و خدمت به مردم است.

صاحب‌خبر -

احسان جعفری، فرمانده سپاه ناحیه امام جواد(ع) در آیین افتتاحیه رزمایش جهاد " امیدآفرینی" محمد شهر در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به بیان حضرت امام(ره):" خرمشهر را خدا آزاد کرد"،  گفت: ما مسئولین سربازان خرمشهرهای پیش رو هستیم. در حال حاضر خرمشهر، خرمشهر امیدآفرینی و خدمت به مردم است.

وی بیان کرد: زمین جنگ و هجوم دشمن تغییر پیداکرده است. امروز زمین جنگ ذهن افراد می باشد و دشمن می‌خواهد با ناامیدی مردم نسبت به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی مردم را نسبت به اتفاقات و موفقیت های که در طول ۴۳سال گذشته بدست آمده است بدبین و ناامید کند و نظرها را معطوف به خارج از کشور و غربی ها نماید، برای مبارزه با اینگونه تفکر و اینگونه عقاید باید ابتدا همانگونه که گفته شد زمین جنگ شناخته شود و بر آن تسلط پیدا کرد تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.

جعفری افزود: مردم ولی نعمت ما هستند یعنی اگر ما روزی میخوریم از وجود آنهاست. وی ما مسئولین موظفیم که اگر مردم مشکلی دارند قبل از اینکه از ما درخواست کنند به یاری آنها برسیم و این سبک مدیریت اسلامی است.

وی در پایان تاکید کرد: رزمایش جهاد امیدآفرینی نیز با هدف محرومیت‌زدایی، ایجاد انگیزه ونشاط بین اقشارمختلف مردم می باشد.  البته مانباید منتظر رزمایش ها بمانیم تا برای خدمت به مردم قدم برداریم،بلکه بایدهمه روزه درحال خدمت رسانی به مردم باشیم تااین امیدورضایت مردم از انقلاب اسلامی همیشگی و همراهی آنها دائمی شود. مردم بزرگترین سرمایه این نظام و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ ر

 

نظر شما