شناسهٔ خبر: 54233491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش:

امروز رسانه و فضای مجازی تنها سلاح باقی مانده برای دشمن است

نوشهر - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی ، گفت : امروز دشمن جرات مقابله نظامی با ما را ندارد و رسانه و فضای مجازی تنها سلاح باقی مانده برای دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی سه شنبه شب در یادواره شهدای روستاهای هفتگانه شهرستان نوشهر در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای امیررود افزود : اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی شهیدان است و امروز سربازان ایران با دلاوری خود و پشتیبانی ملت در هر نقطه ای از دنیا که حضور دارند پرچم اقتدار را با صلابت بالا می برند.

وی ادامه داد : امروز دشمن علی رغم توانمندی و تجهیزات ، به دلیل نداشتن اتکا و پشتیبانی مردم خود از ضعف درونی در نیروهای نظامی خویش رنج می برد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تضعیف روز به روز دشمن گفت : سربازان انقلاب اسلامی با هوشیاری لحظه ای اجازه آرامش به دشمن نمی دهد.

وی افزود : در طول انقلاب اسلامی هر زمانی که دشمن آرامش داشته باشد به دنبال توطئه و یاوه گویی بوده ولی با مقاومت و وحدت مردم ایران از توطئه‌ و تهدید عقب نشسته است.

 امیر دریادار ایرانی با اشاره به جدی بودن نفوذ دشمن اظهار داشت: باید مراقب و هوشیار بود تا جوانان و خانواده ها در برابر سلاح رسانه ای و فضای مجازی دشمن دچار آسیب نشود.

وی به موثر بودن نقش آموزش در مقابله با هجمه های رسانه ای دشمن اشاره کرد و گفت: تک تک شهدا هر کدام یک دانشگاه هستند و معلمان با خواندن  وصیت شهدا برای دانش آموزان و انتقال آن به نسل جدید آنها را در برابر آسیب ها بیمه خواهند کرد.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به ترور روز گذشته شهید صیاد خدایی ، اظهار داشت : دشمن علی رغم بیش از چهل سال دشمنی با انقلاب اسلامی هنوز ایران و ایرانی را نشناخته است که با هر شهادت چندین رهرو در مسیر شهید با اقتدار صلابت گام برمی دارند و راه وی را ادامه خواهند داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت : دشمن از همین رویش ها هراس داشته و دارد و به دنبال حذف بستر رویش های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حماسه آزاد سازی خرمشهر ، افزود : ارتشی ، سپاهی و مردم با وحدت و پیروی از ولی فقیه این حماسه بزرگ و تاریخی را رقم زدند و امروز نیز ایران با اقتدار در این مسیر حرکت می کند.

یادواره شهدای روستاهای نیمور، امیرود، خیرودکنار، سیدعلی کیاسلطان، مارگیرده، سنگتو و آبندانک در بخش مرکزی نوشهر در قالب روستاهای هفت گانه برگزار شد.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری نوشهر تاکنون ۴۷۰ شهید تقدیم کشور و انقلاب کرده است.

نظر شما