شناسهٔ خبر: 54231932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر کشور خبر داد

۴۶ کشته و زخمی در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکنون

وحیدی از کشته و زخمی شدن ۴۶ شهروند آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل تاکنون خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۴ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۳۲ نفر به بیمارستان های شهر آبادان منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

«احمد وحیدی» شامگاه (سه شنبه ۳ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به روند اجرایی عملیات امداد و نجات شهروندان باقی مانده زیر آوار ساختمان متروپل و آواربرداری اظهار کرد: همه گروه های امدادرسان از ابتدای حادثه، عملیات امداد و نجات را برای نجات جان شهروندان باقی مانده زیر آوار را آغار کردند.

 

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات آواربرداری با توجه به حساسیت سازه با دقت خاص در حال انجام است، افزود: متاسفانه باقی مانده سازه ها بسیار لرزان هستند که احتمال ریزش آنها وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: گروه های امدادرسان ناچار هستند با دقت و حساسیت خاص فرآیند آواربرداری را انجام دهند لذا این مهم نیاز به زمان دارد.

 

وحیدی از خروج چهار نفر از شهروندان زیر آوار مانده خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه هر چهار نفر از این شهروندان جان خود را از دست داده بودند.

 

وی ادامه داد: اکنون نیروی های امدادی در حال تلاش برای نفوذ به زیرزمین ساختمان هستند چراکه امکان دارد برخی شهروندان در زیر آوار باقی مانده باشند.

 

وزیر کشور بیان کرد: همه نیروهای امدادرسان در تلاش هستند که نفرات باقی مانده که زیر آوار مبحوس شدند و شرایط نامعلومی دارند را بیرون بکشند.

 

وی تعداد جانباختگان در این حادثه را ۱۴ نفر عنوان کرد و ابراز داشت: تاکنون ۳۲ نفر از شهروندانی که زیر آوار بودند توسط نیروهای امدادی بیرون کشیده شده و به بیمارستان های شهر منتقل شدند.

 

وحیدی با اشاره به ترخیص ۲۹ شهروند آبادانی زیر آوار مانده از بیمارستان یاد آور شد: اکنون سه نفر از این شهروندان برای مراقبت های بیشتر در بیمارستان های شهر بستری هستند.

 

پایان پیام/660

نظر شما