شناسهٔ خبر: 54227596 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رئیس رسانه ملی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف:

رویکرد ما بازگشت به مردم و محور قرار دادن مطالبات آنهاست

رئیس رسانه ملی امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با آنان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفت: ان شاالله در خرداد ماه سند تحول صدا و سیما را منتشر می‌کنیم .

وی علت تاخیر در انتشار سند تحول در صدا و سیما را استفاده از راهکارهای کارشناسان مختلف عنوان کرد و افزود: البته در دریافت پیشنهادهای تحولی از دانشجویان با تاخیر مواجه بوده ایم که ان شالله با تلاش دانشجویان هرچه زودتر این پیشنهادها به دستمان خواهد رسید.

جبلی گفت: ما در سند تحول در چند محور حرکت خواهیم کرد. محور اول تبدیل خطوط قرمز به خطوط سبز است. در محور دوم ما بر اساس محتوا ، جذابیت و کمیت عمل خواهیم کرد.

وی افزود: معتقدیم به جای اینکه دنبال آنتن بدویم آنتن باید به دنبال ما بدود و از این رو ما باید با عبور از مرحله کمیت ، محتوا با حفظ جذابیت را جایگزین کمیت کنیم .

جبلی افزود: ما می خواهیم تشتت را به فرماندهی واحد تبدیل کنیم.بنابراین اگر در برنامه‌ها انتقاد صورت گیرد باید بر اساس یکی از تحولات رویکردی و با غایت اصلاح و حل مساله باشد.

رئیس رسانه ملی با تاکید بر رویه انتقاد پذیری سازمان گفت: وقتی می‌گوییم درهای صدا و سیما باز است تعارف نیست، به جز این نمی توانیم سازمان را اداره کنیم .

وی افزود: ما امانت دار مردم هستیم،امانت مردم ،هویت مردم است و باید به عنوان رسانه عدالت گستر از امانت مردم صیانت کنیم . جبلی گفت : ما در سال های طولانی به ویژه در دو دهه اخیر با جنگ نرم روبه رو بوده ایم که قصد آن انکار پیشرفت ها و دستاوردهای علمی‌ کشور بوده است . واقعیت این است که ما سهم حوزه علم را پرداخت نکرده ایم . ما بدهکار دانشمندان و نخبگان هستیم و از این رو بدهکار مردم هستیم . ماجوانان نخبه ای داریم و پیشرفت های غیر قابل انکاری کرده ایم که باید این پیشرفت ها را پوشش دهیم و این رسالت ماست .

رئیس رسانه ملی گفت: باید از تمام ظرفیتها و امکانات برای طی کردن دوره تحولی استفاده کنیم. درخواست من این است که شورایی دانشجویی برای بررسی میزان پیشرفت سند تحولی رسانه ملی تشکیل شود. در واقع به این شکل شما دانشجویان به پیشرفت و تحول در صدا و سیما کمک می‌کنید.

جبلی افزود: رویکرد ما بازگشت به مردم و محور قرار دادن مطالبات آنان است. ما شفافیت را سرلوحه کارمان قرار داده ایم. برخی از فرایند های فساد آلود به دلیل نبود شفافیت است. بنده خواهان شفافیت هستم.

نظر شما