شناسهٔ خبر: 54215455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

اجرای 1200 برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد توسط سپاه نینوای گلستان

سردار «ملک شاهکوهی» گفت: در سالروز آزادسازی خرمشهر یک هزار و 200 برنامه شامل رزمایش دریایی گردان‌های بسیج در سواحل گمیشان و بندر ترکمن با حضور نیروهای بسیجی بومی اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، نشست خبری فرمانده سپاه نینوای گلستان بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رژیم بعث عراق با پشتیبانی استکبار جهانی به ایران حمله کرد که با ایستادگی جوانان و رزمندگان اسلام، دشمن در سراسر مرزهای مناطق جنگی زمین گیر شد و پس از 19 ماه اشغال خرمشهر، در سلسله عملیات‌های ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس، بخش‌های وسیعی از کشور از لوث وجود دشمن خارج شد.

 سردار ملک به برنامه‌های سپاه نینوا در گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های امسال با شعار «ما مقتدر هستیم» است که شامل یک هزار و 200 برنامه و 40 برنامه شاخص است که اولین برنامه رزمایش دریایی گردا‌ن‌های بسیج در سواحل گمیشان و بندر ترکمن با مشارکت 175 فروند در قالب 4 ناوگروه دریایی در دریای خزر با حضور نیروهای بسیجی بومی اجرا شد.

وی افزود: اعزام راویان دفاع مقدس به مراسم یادواره‌های شهدا، شرکت در کنگره شهدای روحانی کشور در قم توسط بسیج طلاب، نشست اقتصادی با موضوع فرهنگ کار و تولید توسط بسیج کارمندان، برگزاری و اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط گروه‌های سرود با مدیریت بسیج هنرمندان، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا از برنامه‌های شاخص این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما