شناسهٔ خبر: 54211158 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

اعلام زمان امتحانات لغو شده از سوی مدارس

با توجه به افزایش آلاینده‌ها و گرد و غبار، مدارس برخی استان‌ها مانند تهران، خوزستان و کرمانشاه فردا تعطیل است؛ اما تکلیف امتحانات دانش‌آموزان چه می‌شود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر از اول خرداد، امتحانات پایان سال تمام دانش‌آموزان در سراسر کشور آغاز شد؛ امتحانات پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای، امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و امتحانات پایه دوازدهم به صوت هماهنگ کشوری است. امتحانات سایر پایه به صورت مدرسه‌ای برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه امتحانات نهایی، فردا دانش‌آموزان امتحانی ندارند و امتحان دوم آنها روز چهارم خرداد است که در این روز امتحانات درس «هندسه 3» در رشته ریاضی ـ فیزیک، درس «ریاضی 3» در رشته علوم تجربی، درس «تاریخ 3» در رشته علوم انسانی و «تاریخ 3» تخصصی رشته علوم و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

برخی استان‌ها اعلام کردند که امتحانات آنها برگزار می‌شود و دانش‌آموزان فقط برای امتحان دادن به مدرسه می‌روند و بر می‌گردد، برخی استان‌ها نیز امتحان داخلی این روز را به روزهای دیگر موکول کردند.

اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد: تمام امتحانات داخلی واحدهای آموزشی روز سه شنبه سوم خرداد 1401 لغو و زمان برگزاری توسط شورای مدرسه و مدیران واحدهای آموزشی مربوطه متعاقبا برنامه ریزی و به اطلاع اولیا و دانش‌آموزان خواهد رسید.

امتحانات داخلی سایر روزها مطابق با برنامه‌های امتحانی برگزار خواهد شد./فارس

نظر شما