شناسهٔ خبر: 54195635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهادت شهید صیاد خدایی، نماد عاجر بودن دشمنان در برابر جبهه حق است

سردار فدوی، با اشاره به شهادت مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی، گفت: روش های مذبوهانه دشمن در ترور سربازان اسلام نشان دهنده عاجر بودن دشمن در برابر جبهه جق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سردار «علی فدوی » امروز(2 خرداد) درمراسم افتتاح کارگاه متمرکز قطعات بتنی شهدای حاج عمران و پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در خرم‌آباد، با اشاره به شهادت  مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی، اظهارداشت:  با پیرووی انقلاب اسلامی آمریکا و همپینانش اقدامات خود را علیه انقلاب اسلامی و جبهه حق آغاز کردند.

 

وی  با اشاره به اینکه دشمن سالهاست با انقلاب اسلامی مبارزه می کند، افزود: به فضل الهی دشمنان تاکنون حتی یک پیروزی نتوانستد به دست آورند چرا که این جبهه حق است و خدا از آن پشتیبانی می‌کند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن وقتی در برابر انقلاب اسلامی و جبهه حق خود را ناتوان دید، دست به ترور زد.

 

وی با اشاره به  روش‌های مذبوحانه  دشمن در اقدام به شهادت پاسداران و سربازان اسلام ، خاطرنشان کرد: هدف اصلی یک پاسدار شهادت است و کسی که سالها در این راه قدم برداشته شهید شدن برای آن مطلوب می باشد.

خدمت به مردم مهم ترین رویکرد بسیج سازندگی است

 

سردار فدوی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه گفت: یکی از اصلی ترین اهداف سپاه برطرف کردن نیاز مردم و اجرای طرح‌های نیمه تمام می‌باشد که با اقدامات جهادی همراه است.

 

وی افزود: ایجاد یک ششم کانال‌های آبرسانی در این مدت توسط سپاه لرستان به صورت جهادی با کمترین هزینه انجام شده است.

 

سردار فدوی بیان کرد: اکنون آبرسانی به ۱۲۵ روستا در لرستان به سپاه واگذار شده و پیش‌بینی می‌شود به ۳۰۰ روستا افزایش یابد، جای تعجب دارد که در لرستان با وجود منابع آبی بیشمار چرا این تعداد از نعمت آب آشامیدنی سالم بی بهره مانده اند.

 

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود استان های زیر ۱۰۰ روستا تا پایان تابستان و استان‌های زیر ۳۰۰ روستا تا پایان امسال مبلغ می‌شوند و امیدواریم تمام روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

 

سردار فدوی گفت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی با وزارت نیرو آبرسانی به پیش از ۱۷ هزار روستا در کشور توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است، کارگاه متمرکز قطعات بتنی شهدای حاج عمران، بلوک های سیمانی برای استفاده در پروژه‌های محرومیت زدایی استان استفاده خواهد شد.

پایان پیام/85

نظر شما