شناسهٔ خبر: 54186609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تکمیل می شود...

ترور یکی از مدافعان حرم در خیابان مجاهدین اسلام تهران

این ترور در نزدیک منزل این شهید و در هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت  یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.
 این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی " به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

 

 دستور ویژه رئیس کل دادگستری ‌استان تهران برای شناسایی عوامل اقدام تروریستی

 دادستان تهران در صحنه جرم حاضر شد

در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تاکید کرد.

 دادستان تهران در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت./ جماران

 

 شاهدان عینی از حادثه ترور شهید صیاد چه می‌گویند

یکی از شاهدان عینی حادثه ترور در خیابان مجاهدین اسلام تهران به خبرنگار فارس گفت: دقایقی قبل از ترور که از خیابان قائن قصد ورود به کوچه غلامیان را داشتم، با یک پراید مواجه شدم که عرض کوچه را بسته بود و درحالی که درِ صندوق عقب را باز گذاشته بود، اجازه ورود به خودروها نمی‌داد.

شاهد دیگر ماجرا که از همسایه‌های شهید صیاد و اولین کسی است که با اورژانس تماس گرفته، می‌گوید: همزمان با صدای تیراندازی، صدای گاز شدید موتورسیکلت را شنیدم. وقتی خودم را به کوچه رساندم با پیکر نیمه‌جان شهید مواجه شدم.

 

 عوامل ترور شهید صیاد دو نفر بودند

حوالی ساعت 16:30 امروز  شهید حسن صیاد خدایی در مقابل منزلش در کوچه غلامیان در خیابان مجاهدین اسلام (نزدیک میدان بهارستان) و در داخل خودرو‌ی شخصی‌اش (پراید سفید رنگ) به شهادت رسید.

عوامل ترور که دو نفر بودند، پس از این اقدام تروریستی سوار بر موتور محل واقعه را ترک کرده‌اند. با این حال نیروهای امنیتی بر اساس سرنخ‌هایی که وجود دارد در جستجوی آنان هستند.

خبرنگار تسنیم با حضور در کوچه غلامیان می‌گوید: غیر از جمعی از مردم که در کوچه محل ترور حاضر شده‌اند، هم‌اکنون پلیس و نیروهای امنیتی در محل حادثه حضور دارند. 

نماینده دادستانی نیز در محل حاضر است و همه جزییات و آثار ترور به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

خودروی شخصی شهید به همراه برخی جزییات دیگر برای بررسی‌های بیشتر به نهادهای انتظامی و امنیتی منتقل شده است./ تسنیم

 

توییت نورنیوز در مورد ترور مدافع حرم در تهران

 

نورنیوز: اقدام تروریستی بعدازظهر یکشنبه در تهران و شهادت سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی، عبور بدون محاسبه از خط قرمزی است که معادلات زیادی را تغییر می‌دهد.

آمران و عاملان این جنایت هزینه سنگینی خواهند پرداخت

 

اخبار مرتبط

حمله سپاه به مواضع گروه‌های تروریستی در اربیل

نیروی زمینی سپاه یک تیم تروریستی را در بانه منهدم کرد

یک گروهک تروریستی کومله ‌در کردستان منهدم شد/ تروریست‌ها ‌قصد ناامنی در مراسم روز قدس را داشتند

تیراندازی به خودروی فرمانده ارشد سپاه در زاهدان/ محافظ به شهادت رسید/ عوامل حمله تروریستی دستگیر شدند

انتهای پیام

نظر شما