شناسهٔ خبر: 54186027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گره ترافیک شهر یاسوج کورتر شد/مقصر ترافیک پلی کلینک شهید مفتح، علوم پزشکی است یا شهرداری؟+تصاویر

در شرایطی که در چند سال گذشته گره های ترافیکی سبب کلافگی شهروندان شده است و طراحی و ساخت بیمارستان های درمانی بدون جانمایی پارکینگ سبب افزایش مشکلات برای شهروندان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یاسوج مقصد فعالیت‌های صنعتی و خدماتی شهرستان‌های حومه‌ی یاسوج و مرکز تجمع و فعالیت جمعیت عظیمی است، این شهر با وجود آنکه 135 هزار نفر جمعیت دارد اما در طول روز به بیش از 200 هزارنفر جمعیت خدمات دهی می‌کند و این به دلیل همین موضوع تجمع صنایع و اهمیت شهر یاسوج است.

در همین رابطه جمعیت زیاد، رفت و آمد از نقاط مختلف استان، مهاجرت ها، حاشیه نشینی و نبود پارکینگ های بزرگ سبب افزایش ترافیک در شهر یاسوج شده است به گونه ای که در چند سال گذشته تا امروز یکی از مشکلات شهروندان در مرکز استان ترافیک بود.

مشکلات ترافیکی و همچنین ایجاد معضلات ناشی از آن نظیر کلافگی شهروندان، اتلاف زمان و وقت، افزایش هزینه های سوخت، و استهلاک خودروها و مهتر تاثیرات روانی برای جسم و روح شهروندان از جمله مهترین دلایلی است که متولیان شهری را ملزم به ارائه راهکار برای رفع ترافیک و توجه به توسعه پارکینگ ها می کند.

در شهر یاسوج شاهد ترافیک مختلفی  از جمله میدان هفت تیر تا میدان شهدای نیروی انتظامی، بولوار امام خمینی (ره) به سمت شهرک امام حسین (ع)، هجرت ها و دیگر نقاط شهر مشاهده می شود.

به تازگی در شهر یاسوج گره ترافیک کور تر شد تا گلایه شهروندان از وضع موجود مشاهده شود، در این رابطه در خیابان ارتش و در مجاورت  پلی کلینک تخصصی و فوق تخصصی آموزشی _درمانی شهید مفتح یاسوج عدم توجه برای راه اندازی پارکینگ در کنار ساخت بیمارستان برای مراجعه کننده ها و همچنین شهروندان ایجاد مشکل کرده است.

این بیمارستان که به منظور خدمات دهی درمانی به شهروندان یاسوجی و سایر مردم استان طراحی و ساخته شد مقوله ساخت پارکینگ مورد نظر قرار نگرفت تا شهروندان در نبود آن خودروهای خود را در خیابان کم عرضی که محل عبور وسایل نقلیه سایر شهروندان است پارک کرده و سبب ایجاد مشکل کند.

گفتنی است در چند سال گذشته نبود پارکینگ و  وعده های ادامه دار مسئولان سبب مشکلات مختلفی در حوزه ترافیک برای شهروندان شده و سبب ادامه دار شدن مشکلات و افزایش معضلی بر معضلات قبلی د رحوزه ترافیک محسوب می شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

خبرنگار: بهمنیار
انتهای پیام/

نظر شما