شناسهٔ خبر: 54180524 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در قائم شهر + فیلم

فرمانده انتظامی مازندران از وقوع آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در شهرستان قائم شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس‌های تخصصی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر ۱۳ ساله‌ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست ۲ هزار سکه طلا کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مازندرانکارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور " قائم شهر- ساری" شناسایی کردند.

او می‌گوید: با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، خودروی آدم ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدند.

به گفته میرزایی در این عملیات پلیسی، دختر ۱۳ ساله صحیح و سالم از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت و متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

<div id="video-display-embed-code_16084642"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8142004/16084642?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما