شناسهٔ خبر: 54176420 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تأخیر در آغاز به کار ادارات کرمان به علت آلودگی هوا/ادارات ش...

اقتصاد ایران: باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمام گروه‌های سنی، بر اساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی امروز یکشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز بکار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمام گروه‌های سنی، بر اساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی ) امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۱ با دو ساعت تاخیر آغاز بکار کنند.

با توجه به فصل امتحانات دانش‌آموزان فقط برای برگزاری امتحان به مدرسه مراجعه و پس از امتحان بلافاصله به منزل بازگردند و مدیران مدارس نیز از قرارگیری دانش‌آموزان در محوطه و هوای باز جلوگیری کنند، در سایر شهرستان‌ها نیز فرمانداران بر اساس تفویض اختیار داده شده بااعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می‌توانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

 در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و صدا وسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده‌اند، نظیر مراجع قضایی و دستگاه‌های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

ادارات شهرستان فهرج تعطیل شدند

باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا و پایداری آن امروز یکشنبه ادارات، بانک‌ها، نهادها و مدارس شهرستان فهرج تعطیل شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/س

برچسب‌ها:

نظر شما