شناسهٔ خبر: 54172452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت بلیط فینال لیگ قهرمانان چه‌قدر است؟

قیمت بلیط دوئل رئال‌مادرید و لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام شد و تا کنون ۱۲هزار بلیط فروخته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، فینال لیگ قهرمانان اروپا ازجمله بازی‌های محبوبی است که از آن با عنوان «بازی سال» یاد می‌کنند و افراد بسیاری بدون توجه به تیمی که به فینال می‌رسد از ماه‌ها قبل به دیدن این بازی در ورزشگاه می‌اندیشند.

فینال امسال لیگ قهرمانان اروپا هم دوئل میان دو تیم رئال مادرید و لیورپول است که شنبه هفتم خردادماه در ورزشگاه «استاددوفرانس» پاریس برگزار می‌شود؛ به همین دلیل هر روز که به تاریخ برگزاری نزدیک می‌شود، هواداران فوتبال بیشتر تلاش می‌کنند تا این دوئل را زنده در استادیوم ببینند.

«موندو دپورتیوو» درباره بلیط‌های این بازی نوشت: پیش از این ۱۲ هزار بلیط ورزشگاه استاددوفرانس فروخته شده است و دو تیم برای بازی فینال، ۲۰ هزار بلیط در اختیار دارند.

به گزارش ایمنا، با درنظرگرفتن اینکه همه دوست دارند فینال لیگ قهرمانان را ببینند، قیمت بلیط بیش از حد نیست؛ ضمن اینکه ظرفیت ورزشگاه ۷۵ هزار نفر بوده و بلیط‌های بازی بسته به جایگاه مورد نظر در ورزشگاه، در چهار قیمت ۷۰ یورو، ۱۸۰ یورو، ۴۹۰ یورو و ۶۹۰ یورو تعیین شده است.

نظر شما