شناسهٔ خبر: 54159544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حمایت از طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها وظیفه همگانی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام دولت برای اصلاح روند تخصیص ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها تصمیمی ملی است و حمایت از آن وظیفه‌ای همگانی است.

صاحب‌خبر -

علی آقامحمدی در حاشیه آیین پایانی دهمین گردهمایی آموزشی، توجیهی مربیان طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره و چکامه کشور که به میزبانی مشهد مقدس در اردوگاه ثامن الحجج (ع) برگزار شد گفت: این طرح با هماهنگی روسای قوای سه‌گانه نظام به اجرا درآمده است و بنابراین مردم و مسوولان باید کمک لازم را در جریان اجرای این طرح داشته باشند تا اهداف آن محقق شود.

او گفت: بر اساس قانون بودجه حدود ۹ میلیارد دلار برای واردات کالا‌های اساسی در نظر گرفته شده است و با یکسان کردن نرخ ارز، مابه‌التفاوت آن به صورت یارانه به مردم پرداخت می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اجرای این طرح در ابتدای امر مقداری بر قیمت‌ها تاثیر خواهد گذاشت،  یقینا دولت با توجه به اشرافی که بر امور و وضعیت بازار دارد، همچنان اصلاحاتی را برای اجرای موفق‌تر این طرح خواهد داشت و همانطور که رئیس جمهور بیان کردند به گونه‌ای برنامه ریزی خواهد کرد تا کمترین آسیب به معیشت و سفره مردم وارد شود.

دهمین گردهمایی آموزشی، توجیهی مربیان طرح فرهنگی، تربیتی چهره به چهره و چکامه سراسر کشور که از سه روز پیش در مشهد آغاز شده بود، روز جمعه در اردوگاه ثامن الحجج (ع) به کار خود پایان داد.

نظر شما