شناسهٔ خبر: 54157661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان جنوبی

سرهنگ فلاحی گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده امسال به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۲۰۰ عنوان برنامه توسط ادارت، نهادهای دولتی و... در استان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» امروز (31 اردیبهشت) از اجرای 200 عنوان برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری پویش کتاب با موضوع دفاع مقدس و نقش رزمندگان، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس و... را از برنامه های قابل اجرا عنوان کرد.

 

وی رونمایی از 12 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های پیش رو برشمرد و افزود: تعهد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال گذشته تألیف 60 عنوان کتاب بوده که بیش از تعهد و کار تألیف 82 عنوان کتاب شروع شده و تاکنون 58 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

 

وی از دیگر برنامه ها به رونمایی از چهار عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی، رژه موتوری، برگزاری مراسمات مردمی، اجرای سرود در پارک‌ها، رونمایی از تولیدات نماهنگ و مستندات، برپایی نمایشگاه عکس و... اشاره کرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اعزام پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس به دانشگاه ها، برگزاری نشست بصیرتی در قالب جهاد تبیین، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت المقدس و تجدید میثاق با آرمان شهدا را از دیگر برنامه های قابل اجرا در سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد.

 

فلاحی ضمن گرامیداشت دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس، مقاومت ۳۴ روزه مردم خرمشهر در برابر دشمن تا بن دندان مسلح اشاره کرد و گفت: این عملیات با وحدت فرماندهی نیروهای ارتشی، سپاه و مردمی مدیریت و سرانجام خرمشهر آزاد شد.

 

وی روحیه و انگیزه رزمندگان، بهره گیری از صنعت پدافندی دشمن، فرماندهی، به کارگیری مناسب تجهیزات مناسب نیروی انسانی رزمندگان و... را در موفقیت عملیات و آزادسازی خرمشهر مؤثر دانست و یادآور شد: عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دفاع مقدس بود.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/706

نظر شما