شناسهٔ خبر: 54149090 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به سرود سلام فرمانده

باشگاه خبرنگاران

برگزاری ویژه برنامه سلام فرمانده در مشهد، بیانگر این واقعیت است که کودکان ما آینده سازان و سربازان امام زمان (عج) هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: بصیرت و مقاومت مردم مشهد و خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.این حرکت اقتصادی، جریان ساده ای نبود و برای مقابله با این حرکت دو گروه شامل دلالان و سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند.

امام جمعه مشهد گفت: سودجویان در این طرح با احتکار قصد در ایجاد اخلال داشتند، به طوری که در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان ٣۵ نانوایی، فقط ۳ نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند.

آیت الله علم الهدی گفت: دشمنان خارجی نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال ٩٨، در این طرح قصد ایجاد آشوب داشتند، آنها پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد و نظام را دچار آشوب کنند، اما شما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردید.

او گفت: در سرزمین خراسان، کوچکترین حرکتی که نظام را دچار مشکل کند، از سوی مردم سر نزد که این مهم دلالت بر دین‌مداری مردم دارد، دشمن همیشه در کمین ماست و در هر جریانی دشمن دنبال فرصتی برای اجرای دشمنی خود است تا ما را از راهمان برگرداند.

امام جمعه مشهد گفت: دولتمردان آمریکا اعلام کرده اند که در مقابل تحریم اقتصادی ایران شکست خورده اند، سرکوبگری، جاسوسی و نفوذ راهبردی از توطئه های دشمنان نظام است و آنان با نفوذ راهبردی می خواهند ولایت فقیه را از ما گرفته، ساختار نظام را وارونه کرده و نظام را ناکارآمد نشان دهند.

او گفت: ایجاد ناامیدی در مردم در مقابل حرکات عظیم نظام، نوعی نفوذ راهبردی است، مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست بلکه نفوذ راهبردی دشمن است و اگر رواج یابد سفره دین از زیر پای جوانان کشیده می شود، نهی از منکر بر همه واجب است و بی تفاوتی در خصوص بی حجابی جایز نیست، نباید منتظر ورود نیروی انتظامی در این خصوص بمانید، همه باید در این خصوص احساس وظیفه کنند.

آیت الله علم الهدی گفت: برگزاری ویژه برنامه «سلام فرمانده» در عرصه میدان شهدای مشهد در هفته گذشته، بیانگر این واقعیت است که این کودکان آینده سازان و سربازان امام زمان (عج) هستند، از ابتدای انقلاب تا کنون در هر عرصه ای مردم حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است، لذا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر هم همه باید ورود کنند.

او گفت: در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، جمعه آینده اجتماع عظیم صادقیون قبل از نماز جمعه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود که از خواهران و برادران دینی برای حضور در این اجتماع دعوت می شود.

نظر شما