شناسهٔ خبر: 54143915 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا/ نخستین برد گاز جنوب در آخرین روز رقابت‌ها

تیم گاز جنوب با شکست اربیل در دربی عراقی‌ها در تهران به نخستین برد خود در بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت و عنوان هفتم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز (جمعه 30 اردیبهشت) با دیدار دو تیم اربیل و گاز جنوب عراق در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

دو تیم گاز جنوب و اربیل عراق برای کسب رتبه هفتم مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان اعلا خلف سرمربی گاز سه بر دو به پیروزی رسیدند.

تیم اربیل که با بازیکنان جوان و هدایت محمدحسین نجاتی در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در ست اول و چهارم این مسابقه  25 بر 17 و 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 22 و 15 بر 12 نتیجه را به گاز واگذار کرد تا در جایگاه هشتم این رقابت‌ها قرار گیرد.

تیم گاز جنوب نیز با پیروزی در این دیدار رتبه هفتم جام بیست‌ودوم را به دست آورد. گازی‌ها در این مسیر پنج شکست برابر پیکان، ناخون راتچاسیما، سانتوری، شهداب و الریان تجربه کردند و تنها برد این تیم برابر دیگر نماینده عراق (اربیل) به دست آمد.

منتظر یاسر بازیکن شماره 20 اربیل با کسب 23 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

حشام بکر گادیا از عراق و فهد اسماعیل از قطر به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

از دقایقی دیگر دو تیم الریان قطر و ناخون راتچاسیما تایلند برای کسب عنوان پنجمی مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام//

برچسب‌ها:

نظر شما