شناسهٔ خبر: 54139588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهاجری: 2 بازی دیگر داریم و به جدول برمی گردیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط سختی داشتیم و دو بازی دیگر داریم و به جدول بر می گردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در کنفرانس خبری بعد از دیدار با گل‌گهر گفت: در ابتدا به تیم گل گهر بابت پیروزی شان تبریک و بعد به بچه‌های خودم خسته نباشید جانانه می گویم. ما امروز  خوب نبودیم و شکی در آن نیست ولی باید دست تک تک بچه ها را بوسیدو نمی خواهم بهانه بیاورم اما شرایط ریکاوری در مسجد سلیمان خوب نیست و من امروز فرق امکانات دو تیم را فهمیدم و اگر غیر از این می شد باید تعجب می کرد، چون مسئولین استان کرمان زحمت کشیدند و یک استادیوم خوب ساختند.ما باید خودمان را بالا بکشیمژ و مسجد سلیمان باید خودش را در حدود اندازه های گل گهر،مس رفسنجان و سپاهان بالا بیاورد چون ما داریم با این تیم ها جدال می کنیم. دلم به حال بچه های خودمان سوخت. یک گل بر حسب اتفاق در دقیقه یک دریافت کردیم و برگشتن به بازی خیلی سخت بود. با توجه به شرایط فیزیکی بچه ها کل برنامه ریزی بهم ریخت و خستگی باعث شد بچه ها نتوانند در ادامه به بازی برگردند و فوتبالی که در ۴ هفته اخیر ارائه دادیم را نتوانستیم امروز به نمایش بگذاریم. خستگی عدم تمرکز و گل نا بهنگام که خوردیم باعث شد شکست بخوریم. این باخت چیزی از ارزش های بچه ها ما کم نخواهد کرد.

وی ادامه داد: شرایط سختی داشتیم‌ دو بازی داریم و به جدول  بر می گردیم، تمام تلاشمان را می کنیم سهمیه خوزستان و نفت مسجدسلیمان را در لیگ نگه داریمچ وقتی به روز های آخر می رسی تیم هایی می توانند از خط پایان رد شوند که هم برنامه ریزی خوبی  و هم اینکه امکانات و سخت افزار برای بازی هر پنج روز یکبار را داشته باشند. ما با اتوبوس باید یک مسافتی را طی می کردیم و بچه ها از خوابگاه به هتل رفتند، این چیز ها دارد اذیت می کند

مهاجری یاد آور شد: الان فرصت این حرف ها نیست باید ریکاوری ذهنی و جسمی بکنیم و مقابل صنعت نفت آبادان که تیمی شایسته است امتیاز کامل را کسب و خیالمان را برای ماندن راحت کنیم.

 

نظر شما