شناسهٔ خبر: 54138332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بعد از بارها قطع جریان مسابقه، داور بازی را نیمه تمام رها کرد

قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی و حمله تماشاگران در تبریز

با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس قطع شد؛ اما سرانجام در دقیقه ۷۰ جریان بازی کامل قطع شد.

صاحب‌خبر -

حمله عجیب و پردامنه هواداران تیم تراکتور تبریز به بازیکنان پرسپولیس، داور بازی را مجبور به قطع بازی و ناتمام ماندن مسابقه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز با نتیجه تساوی بدون گل نیمه تمام ماند. 

داور مسابقه در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ دو بازیکن از هر دو تیم یعنی مسلمی پور از تراکتور و پاکدل از پرسپولیس را اخراج کرد و در دقیقه ۷۰ تشخیص داد که شرایط ادامه بازی وجود ندارد و امکان دارد، جان بازیکنان و داوران و عوامل بازی نیز تهدید شود.

نتیجه بازی تراکتور و پرسپولیس چه می شود؟

در جریان این مسابقه، مصوبه استفاده از درصدی از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نقض و تقریبا گنجایش استادیوم کامل پر شده بود. طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، چنانچه تماشاگران میزبان، طبق گزارش ناظر مسابقه، مقصران قطع مسابقه تشخیص داده شوند، نتیجه بازی سه بر صفر اعلام خواهد شد.

با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس موقتا قطع شد؛ اما سرانجام در دقیقه ۷۰ جریان بازی کامل قطع شد و مهدوی داور مسابقه پس از بارها تقاضا برای آرامش هواداران، توپ را از نقطه کرنر برداشت و به سوی رختکن رفت.

سکوهای متعلق هواداران تیم تراکتور، در این بازی به شدت خشمگین بود و به فحاشی علیه بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم پرداخت. انداختن لیزر روی صورت بازیکنان تیم مهمان هم با حجم زیادی انجام شد.

در این میان پادرمیانی محمدرضا اخباری و کیانی دو بازیکن محبوب و قدیمی تراکتور برای توقف این حرکات زشت و پرتاب اشیا و سنگ کارساز نبود و تراکتوری‌ها به کار خود ادامه می دادند و خطر جانی یا آسیب جدی، باعث قطع کامل مسابقه شد. حتی در یک صحنه ، یکی از بازیکنان تراکتور مورد اصابت سنگ قرار گرفت و برای دقایقی نقش بر زمین شد.

نیم‌ ساعت بعد از تصمیم قطعی داور مسابقه و ترک زمین چمن، یحیی گل‌محمدی هم با مشایعت یگان ویژه تبریز، به سمت رختکن ورزشگاه رفت تا به بازیکنان تیم بپیوندد.

تبریز که در طول تاریخ به شهر علم و ادب و مهمان نوازی شهرت داشته است، حالا با برخوردهای عجیب عده‌ای تماشاگر حاشیه‌ساز در فوتبال که در قصد و نیت آنها هم تردیدهای جدی وجود دارد، به کانون جنجال و اختلاف تبدیل شده است. 

قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی تماشاگران

نظر شما