شناسهٔ خبر: 54138172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عطایی: والیبال اگر ثبات مدیریتی نداشت امروز به این جایگاهی که دارد نمی‌رسید/ مجرد در هفته پایانی لیگ ملت‌ها بازی می‌کند

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: والیبال اگر ثبات مدیریتی نداشت نمی توانستیم از جایگاه 25 جهان به جایگاه 10 جهان برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه رقابت های جام باشگاه های آسیا در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: روزهای سختی را پشت سر گذاشیم اما در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی داریم و ملی پوشان در حال حاضر در حال آماده سازی خود برای رقابت ها لیگ ملت ها هستند. با آمدن توتولو شرایط کمی تغییر کرده است و فردا هم میلاد عبادی پور به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد. سعی می کنیم روند خوبی را که داریم را حفظ کنیم و پیش برویم. قبل از بازی ها لیگ ملت ها 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی صربستان خواهیم داشت که کمک خواهد کرد تا بهتر از قبل برای رقابت های لیگ ملت ها آماده شویم.

عطایی در خصوص لغو بازی های آسیایی نیز گفت: تعویق بازی های آسیایی در روند آماده سازی تیم ملی هیچ خللی را ایجاد نمی کند اما ما خوشحالیم از این تعویق چرا که بازیکنان مصدومی را که داریم می دانستیم که برای این رقابت ها شاید در اختیار نداشته باشیم و این تعویق به ما کمک می‌کند تا بازیکنان خود را با قدرت برای بازی ها قهرمانی جهان آماده سازیم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره موضوع بازنشستگی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: موضوعی که در این باره مهم است ثبات مدیریت حاکم بر والیبال است شما ببینید در 30 سال گذشته 17 سال مرحوم یزدانی خرم و 13 سال آقای داورزنی مدیریت والیبال را برعهده داشتند و این ثبات مدیریت باعث شد تا ایران از جایگاه 25 جهان به رده 10 والیبال جهان برسد. اگر ثبات مدیریتی نبود قطعا این دستاورد ها هم برای والیبال حاصل نمی شد. امیدوارم که مسئولان وزرات ورزش و دولت توجه ویژه ای به والیبال داشته باشند. در دیدار با رهبر انقلاب هم ایشان فرمودند که به والیبال توجه زیادی شود و صریح گفتند که حواستان به والیبال باشد. امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود چرا که حضور مدیر با تجربه ای مانند آقای داورزنی می تواند کمک بسیار بزرگی به والیبال کشورمان کند. در 3 سال پیش رو بازی ها بسیار مهمی را داریم به خصوص المپیک پاریس که تغییرات می تواند روند حرکتی والیبال را کندتر کند.

عطایی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص تشکیل تیم های الف و ب تیم ملی و شرایط مصدومان بیان کرد: بعد از بازی های جام باشگاه های آسیا تعدادی بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. تمرینات تیم ملی در 2 گروه انجام خواهد شد که تیم ب تیم ملی هم از روز یکشنبه شروع به کار خواهد کرد. قطعا یک با ترکیب کامل به مسابقات لیگ ملت های والیبال اعزام خواهد شد و یک تیم خوب و قوی هم به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام خواهد شد تا از منافع والیبال کشورمان دفاع شود. هدف ما کسب نتیجه خوب در مسابقات کشورهای اسلامی است.

وی گفت: مصدومان تیم ملی روند درمان خود را پشت سر می گذارند، وضعیت میثم صالحی بهتر از گذشته است و علی اصغر مجرد هم شرایط بسیار خوبی را دارد. طبق اعلام پزشک تیم ملی مجرد به هفته پایانی لیگ ملت ها می رسد و می تواند تیم ملی را در مسابقات همراهی کند اما میثم صالحی طبق اعلام پزشک ایتالیایی خود تا بازی های قهرمانی جهان نمیتواند برای تیم ملی بازی کند.

انتهای پیام//

برچسب‌ها:

نظر شما